رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

دستاوردهای روسیه از برگزاری جام جهانی فوتبال در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در شبکه پرس تی وی بررسی می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از  روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این موضوع در برنامه «دقت دوچندان» (Doubling Down) مورد بررسی قرار می گیرد و طی آن در مورد موفقیت و […]

دستاوردهای روسیه از برگزاری جام جهانی فوتبال در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در شبکه پرس تی وی بررسی می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از  روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این موضوع در برنامه «دقت دوچندان» (Doubling Down) مورد بررسی قرار می گیرد و طی آن در مورد موفقیت و صعود تیم روسیه به مراحل پایانی جام جهانی برخلاف انتظارات موجود و تغییر مثبت تصویر این کشور در اذهان جهانیان بحث و گفت و گو خواهد شد.

این برنامه ضمن اشاره به ابراز نگرانی رسانه های غربی نسبت به میزبانی روسیه قبل از شروع جام جهانی و ادعای آنها مبنی بر وقوع برخوردهای خشونت آمیز و نژادپرستانه در این کشور، انتقاد این رسانه ها به روسیه به دلیل همکاری و روابط نزدیک با ایران و سوریه را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

در این برنامه هچنین تاثیر حضور پوتین در برخی مسابقات و مراسم اهدای جام و میهمان نوازی خوب و شایسته روس ها در طول چهار هفته برگزاری مسابقات در تغییر نگرش ها نسبت به روسیه و تمجید رسانه های غربی از این کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

«دقت دوچندان» پنجشنبه ۱۱ مرداد ساعت ۱۸:۰۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار