رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May

در دومین تصویر از فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار از نقش اول مرد فیلم با بازی هوتن شکیبا رونمایی شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ هوتن شکیبا از بازیگران شناخته شده در عرصه تئاتر است که در سینمایی «شبی که ماه کامل شد» در نقشی […]

در دومین تصویر از فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار از نقش اول مرد فیلم با بازی هوتن شکیبا رونمایی شد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ هوتن شکیبا از بازیگران شناخته شده در عرصه تئاتر است که در سینمایی «شبی که ماه کامل شد» در نقشی جنجالی و متفاوت از آنچه پیشتر ایفا کرده، ظاهر شده است.
«شبی که ماه کامل شد» چهارمین فیلم سینمایی نرگس آبیار به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی است، این فیلم عاشقانه‌ای متفاوت نسبت به آثار قبلی این کارگردان است که الناز شاکردوست و هوتن شکیبا دو نقش اصلی آن را ایفا می‌کنند.
«شبی که ماه کامل شد» در بخش مسابقه اصلی سی‌ و هفتمین جشنواره فجر حضور دارد و نمایش خود را از روزهای اول جشنواره در سینماهای مردمی و با حضور عوامل فیلم آغاز می‌کند. همچنین نمایش این فیلم در سینمای رسانه‌ها، ۱۴ بهمن خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار