رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

موزه سینمای ایران به سراغ نمایش فیلم‌های سی‌و‌دومین جشنواره فیلم فجر رفته است. این روزها تب تند جشنواره فیلم فجر به طوری بروز کرده که تمامی اماکنی که در آن سینما وجود دارد آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به فیلم‌های جشنواره هستند. موزه سینما که همیشه اکران فیلم‌های سینمایی را در برنامه‌های کاری خود داشت این بار […]

موزه سینمای ایران به سراغ نمایش فیلم‌های سی‌و‌دومین جشنواره فیلم فجر رفته است.

این روزها تب تند جشنواره فیلم فجر به طوری بروز کرده که تمامی اماکنی که در آن سینما وجود دارد آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به فیلم‌های جشنواره هستند.

موزه سینما که همیشه اکران فیلم‌های سینمایی را در برنامه‌های کاری خود داشت این بار به سراغ اکران فیلم‌های سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر رفته است.

سینماهای موزه در سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر با تجهیزاتی مدرن از لحاظ صوتی و تصویری میزبان میهمانان این دوره از جشنواره خواهد بود.

تاکنون جشنواره فیلم فجر به مدت ۱۴ بار در موزه سینما برپا بوده و امسال برای پانزدهمین بار این اتفاق صورت می‌گیرد و دو سانس ۱۴:۳۰ و ۱۷ با ۲ سالن سینماتوگراف و فردوس به سینمای مردمی اختصاص دارد.

همچنین موزه سینمای ایران در سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۰۰ در خدمت میهمانان جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

ویژه‌برنامه‌‌‌ای با عنوان«نمایش گزیده‌ ۴۰ سال سینمای ایران» که به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران هر هفته پنج‌شنبه‌ها فیلم‌ها در دو سانس به روی پرده می‌رفت به مناسبت جشنواره فیلم فجر نمایش این بخش تعطیل و به بعد از جشنواره محول شد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار