رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

فیلم سینمایی «سپتامبرهای شیراز» شنبه ۱۳ بهمن در برنامه «تاریخ و سینما» با حضور خسرو معتضد مجری‌کارشناس این برنامه، نقد و بررسی تاریخی می‌شود.   به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، انحرافات تاریخی فیلم سینمایی «سپتامبرهای شیراز» در این قسمت از برنامه «تاریخ و سینما» موشکافی می‌شود. این فیلم را که جرارد باتلر […]

فیلم سینمایی «سپتامبرهای شیراز» شنبه ۱۳ بهمن در برنامه «تاریخ و سینما» با حضور خسرو معتضد مجری‌کارشناس این برنامه، نقد و بررسی تاریخی می‌شود.

 

به‌گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، انحرافات تاریخی فیلم سینمایی «سپتامبرهای شیراز» در این قسمت از برنامه «تاریخ و سینما» موشکافی می‌شود.

این فیلم را که جرارد باتلر تهیه کرده است، یک درام آمریکایی به‌کارگردانی وین بلر و فیلمنامه‌نویسی هانا وگ است که در بلغارستان فیلم‌برداری شده است.«سپتامبرهای شیراز» که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، اقتباسی از رمانی به همین نام، به‌نویسندگی دالیا سافر است.

«تاریخ و سینما» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ایزد مهرآفرین و به نویسندگی و پژوهش محمد صادق عابدینی، شنبه‌ ۱۳ بهمن ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رودو بازپخش آن در ساعت ۰۶:۳۰ روز بعد خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار