رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May

«فریاد ققنوس» به نویسندگی تنسی ویلیامز و کارگردانی حسین مقامی در تماشاخانه دیوارچهارم روی صحنه رفته است. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی نمایش، «فریاد ققنوس» به نویسندگی تنسی ویلیامز، کارگردانی حسین مقامی و تهیه کنندگی میلاد شیبانی از روز چهارشنبه ۱ اسفندماه در تماشاخانه دیوارچهارم روی صحنه رفته است. در این […]

«فریاد ققنوس» به نویسندگی تنسی ویلیامز و کارگردانی حسین مقامی در تماشاخانه دیوارچهارم روی صحنه رفته است.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی نمایش، «فریاد ققنوس» به نویسندگی تنسی ویلیامز، کارگردانی حسین مقامی و تهیه کنندگی میلاد شیبانی از روز چهارشنبه ۱ اسفندماه در تماشاخانه دیوارچهارم روی صحنه رفته است.
در این اثر نمایشی که توسط مرجان بخت مینو ترجمه شده است و امیر عبادی، آذین فهیمی، زینب حسینی و سپیده فارغ زاده ایفای نقش کرده اند.
از دیگر عوامل نمایش فریاد ققنوس می توان به دستیار کارگردان و برنامه ریز: تینا حسین پور، طراح صحنه: میر علی محسنی، طراح فرم: سپیده فارغ زاده، طراح لباس: تینا حسین پور، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: سیدمحمدصادق سیادت، عکاس: کوروش برزی، گریم: گیتی رنجبر، مدیر صحنه: امید درویش زاده، همیار صحنه: مرتضی عیسی بگلو و سهیلا انصارى مشاور رسانه اشاره کرد.
در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: لارنس نویسنده ایی است که هوسباز و مغرور و خود شیفته است که دور و اطرافش را زنان پوشانده اند و بیمار است و رو به مرگ میبایست بین مرگ، زندگی، زنان اطرافش یکی را انتخاب کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار