رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

مستند بلند سینمایی «ترور سرچشمه» ساخته‌ی محمدحسین مهدویان از روز چهارشنبه ۱۵ اسفندماه در گروه «هنر و تجربه» به روی پرده می‌رود. به گزارش سینماخانه، مستند بلند سینمایی «ترور سرچشمه» ساخته محمدحسین مهدویان بعد از یک سال در جدول اکران سینماهای «هنر و تجربه» قرار گرفت و قرار است از تاریخ ۱۵ تا ۲۹ اسفندماه در شهرهای […]

مستند بلند سینمایی «ترور سرچشمه» ساخته‌ی محمدحسین مهدویان از روز چهارشنبه ۱۵ اسفندماه در گروه «هنر و تجربه» به روی پرده می‌رود.

به گزارش سینماخانه، مستند بلند سینمایی «ترور سرچشمه» ساخته محمدحسین مهدویان بعد از یک سال در جدول اکران سینماهای «هنر و تجربه» قرار گرفت و قرار است از تاریخ ۱۵ تا ۲۹ اسفندماه در شهرهای مختلف کشور اکران شود.

این فیلم مستند به بررسی ابعاد، آثار و چرایی انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در تیرماه سال ۱۳۶۰ که منجر به شهادت دکتر بهشتی و تعدادی از مسئولان ارشد کشور شد، پرداخته و از زبان مطلعان بخش‌هایی از ناگفته‌های تاریخ معاصر کشور را بیان می‌کند.

«ترور سرچشمه» به تهیه‌کنندگی مجید رجبی‌معمار و به سفارش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته شده است.

این فیلم در یازدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت نامزد دریافت دو جایزه بهترین کارگردانی فیلم مستند و تندیس شهید آوینی بوده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار