رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، پولاد  کیمیایی درباره اولین تجربه کارگردانی‌اش در فیلم سینمایی «معکوس» که روی پرده سینماهاست گفت: زمانی که قصدم را برای ساخت فیلم سینمایی عنوان کردم، هجمه عجیبی علیه من وجود داشت. به هیچ وجه نخواستم «معکوس» شبیه فیلم‌ های هالیوودی باشد؛ بلکه یک فیلم ایرانی […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، پولاد  کیمیایی درباره اولین تجربه کارگردانی‌اش در فیلم سینمایی «معکوس» که روی پرده سینماهاست گفت: زمانی که قصدم را برای ساخت فیلم سینمایی عنوان کردم، هجمه عجیبی علیه من وجود داشت.

به هیچ وجه نخواستم «معکوس» شبیه فیلم‌ های هالیوودی باشد؛ بلکه یک فیلم ایرانی است که می‌توانیم بپذیریم یک مسابقه اتومبیل ‌رانی به این شکل می‌تواند برگزار شود.

جامعه ما عصبی است. کسی تو را به انجام کاری تشویق نمی‌کند! چرا همیشه نکات منفی یک کار را پررنگ می‌کنیم؟ اگر کاری انجام داده باشی که محسنات و مضراتی داشته باشد، برخی درست روی نقاط ضعف دست می‌گذارند.

قطعا تفاوت ‌هایی با پدر دارم اما سلیقه‌ های ما به هم بسیار نزدیک است. طبیعی است که اختلاف نسل خودش را نشان می‌دهد.

شخصیت رضا در «معکوس»، برای من نماد سینمای کیمیایی و به نوعی یادآور رضاهای کیمیایی است. در سینمای کیمیایـی معمـولاً موضوع ناموس، قداست و مردانگی وجود دارد و درنهایت شخصی هست که ازخودگذشـتگی می‌کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار