رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

 «جشنواره قصه گویی» در شبکه امید پوشش داده می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار«آینده ساختنی است» در قالب ۲ بخش صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای با حضور شرکت کنندگان و علاقه‌مندان برنامه‌ریزی شده‌ است. مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ […]

 «جشنواره قصه گویی» در شبکه امید پوشش داده می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار«آینده ساختنی است» در قالب ۲ بخش صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای با حضور شرکت کنندگان و علاقه‌مندان برنامه‌ریزی شده‌ است. مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر در تهران برگزار و شرکت‌کنندگان در بخش بین‌الملل و منطقه ای در حضور داوران و علاقه‌مندان قصه‌گویی روی صحنه می‌روند.
در بخش قصه‌ ۹۰  ثانیه ‌که از دوره بیست‌ویکم به جشنواره قصه‌گویی افزوده شده، علاقه‌مندان به قصه‌گویی سرگذشت و نکته‌های عبرت‌آموز زندگی خود یا دیگر افرادی را که شنیده‌اند و برای‌شان جذابیت دارد در قالب یک فیلم ۹۰ ثانیه‌ای روایت می‌کنند.
این شبکه از سه شنبه ۲۶ آذر تا شنبه ۳۰ آذرماه هر روز در ساعت های مختلف از طریق ارتباط زنده مراسم افتتاحیه و اختتامیه و فعالیت های جشنواره را پوشش می دهد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار