رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

بخش دوم زندگی شخصی و حرفه ای آریا عظیم نژاد آهنگساز نام آشنای کشورمان، در یازدهمین قسمت مجموعه مستند «شما که غریبه نیستید» روایت می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «شما که غریبه نیستید» مجموعه مستندی است که به افراد شاخص جامعه و پشت صحنه زندگی آنها و همراهی […]

بخش دوم زندگی شخصی و حرفه ای آریا عظیم نژاد آهنگساز نام آشنای کشورمان، در یازدهمین قسمت مجموعه مستند «شما که غریبه نیستید» روایت می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «شما که غریبه نیستید» مجموعه مستندی است که به افراد شاخص جامعه و پشت صحنه زندگی آنها و همراهی با آنها و خانواده این افراد می پردازد.
در هر قسمت یک شاهد حضور یک چهره خواهیم بود، شخصیت‌هایی از بین بازیگران مشهور سینما و تلویزیون، مجریان شاخص شبکه‌های مختلف، پیشکسوتان عرصه‌های گوناگون و دیگر نامداران ایرانی در سطح ملی و بین‌المللی در این مجموعه معرفی خواهند شد.
در این قسمت به زندگی شخصی و حرفه ای آریا عظیم نژاد اشاره می شود؛ او متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۵۲در تهران، موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز و نوازندهٔ سه‌تار ایرانی است.
«جادوی ایران‌زمین» نام نخستین آلبوم رسمی از آهنگ‌های ساخته شده توسط «آریا عظیمی‌نژاد» است که در اکتبر سال ۲۰۰۲ منتشر شده است. آلبوم دوم منتشر شده از «آریا عظیمی‌نژاد» «میم مثل مادر» نام دارد. «آلبوم ساقیِ سر مست» سوّمین کار اوست همچنین در سال ۱۳۹۲ مجموعهٔ دوّم از «جادوی ایران‌زمین» به صورت پخش دیجیتال برروی iTunes منتشر شد.
آهنگسازی سریال های بسیاری هم توسط عظیم نژاد انجام شده که از آن جمله میتان به پزشکان، زنگ آخر، کمین، این راهش نیست، روزهای اعتراض، نیمک و پایتخت اشاره کرد.
آهنگسازی ۳۶ فیلم سینمایی هم در کارنامه این هنرمند برجسته کشورمان دیده می شود.
تهیه کنندگی «شما که غریبه نیستید» را عبدالله حاجی محمدی بر عهده دارد که یازدهمین قسمت آن برای پخش از شبکه افق در روز سه شنبه سوم دی ماه ساعت۱۶:۳۰ در نظر گرفته شده است.
تکرار این مجموعه ساعت ۹:۰۰ روز بعد روی آنتن می رود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار