رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

فیلم سینمایی «خورشید» در دهمین روز جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی در سانس دوم دهمین روز سی‌و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت اکران شد. مجیدی درباره انتخاب بازیگران فیلم گفت: جدود  ۴هزار بچه کار را برای انتخاب بازیگران این فیلم در تهران و شهرستان‌ها دیدیم […]

فیلم سینمایی «خورشید» در دهمین روز جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.

«خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی در سانس دوم دهمین روز سی‌و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت اکران شد.

مجیدی درباره انتخاب بازیگران فیلم گفت: جدود  ۴هزار بچه کار را برای انتخاب بازیگران این فیلم در تهران و شهرستان‌ها دیدیم که نزدیک ۱۰۰نفر انتخاب شدند و روح‌الله را هم به خاطر چهره و فیزیکش انتخاب کردیم.

علی نصریان درباره «خورشید» اشاره کرد که فیلم بسیار جذاب بوده اما به‌نظر می‌رسد که کمی طولانی بود و باید در تدوین فشرده‌تر شود.

روح‌الله زمانی، ابوالفضل شیرزاد و شمیلا شیرزاد بازیگران کودک فیلم در مورد نقش هایشان صحبت کردند که صحبت‌های احساسی آنان، لحظاتی احساسی را در نشست خبری به وجود آورد که با اشکهای برخی عوامل فیلم و حضار همراه شد.

رضا صائمی منتقد جلسه در مورد این فیلم گفت که بعد از چندسال که از مجید مجیدی فیلم اجتماعی ندیده بودیم،این فیلم بازگشتی دوباره برای او بود. «خورشید» طلوع دوباره مجیدی در سینمای ایران است.

نشست خبری این فیلم با حضور عوامل و با اجرای فرزاد حسنی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

سینماخانه/ حامد بهجتی/ عکاس: پیمان پای پوران

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار