رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May

تله‌فیلم «خط و نشان »از تولیدات سیمای گلستان امروز ۲۶ اسفند ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، این تله فیلم به تهیه کنندگی فهیمه سلیمانی و  کارگردانی سید محسن میرحسینی با نگاهی به معضلات اجتماعی و خانواده و موضوع چشم و هم چشمی‌که […]

تله‌فیلم «خط و نشان »از تولیدات سیمای گلستان امروز ۲۶ اسفند ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، این تله فیلم به تهیه کنندگی فهیمه سلیمانی و  کارگردانی سید محسن میرحسینی با نگاهی به معضلات اجتماعی و خانواده و موضوع چشم و هم چشمی‌که خانواده‌های دیروز و امروز درگیر آن هستند، می‌پردازد.

خط و نشان داستان زنی به نام میترا است که دچار چشم و هم چشمی‌شده است و شوهرش را تحت فشار قرار داده برای برآورده شدن خواسته‌هایش و در همین ضمن میترا تصمیم میگیره به تعطیلات نوروزی و یک سفر اروپایی به همراه دوستانش برود  که در این گیرو دار همسرش که دیگر از خواسته‌های او خسته شده بود شرطی برای میترا می‌گذارد و ادامه داستان و …

این تله فیلم با حضور هنرمندان ملی و استانی قرار است در شبکه استانی و شبکه‌های سراسری به نمایش درآید. امیر غفارمنش، نیلوفر شهیدی، زهرا داود نژاد، سید خدیجه موسوی، فاطمه امیری، عسل لطیف، ماریا شموشکی، ایمان جهانگیری، بازیگر کودک رزانا میرحسینی و … از جمله هنرمندانی هستند که در این تله فیلم ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این برنامه نویسندگان فهیمه سلیمانی و علی دلبر، مجری طرح ارغنون فیلم، مدیر تصویربرداری عبد عبدی نسب، مدیر صدابرداری‌هادی افشار، دستیار کارگردان و برنامه ریز امید همتی فراز، طراح گریم حامد علی بخشی، تدوین منوچهر صانعی، طراح صحنه فاطمه مزرعی، مدیر تولید بیژن محرمی، مدیر تدارکات رسول ابراهیم پور، عکاس بهار امید نژاد و منشی صحنه مینا شهبازی می‌باشند.

سینماخانه/ حامد بهجتی

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار