رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May

برنامه «حرف حساب» امروز میزبان مجید اکبر نژاد طهرانی است که با تولید لوازم جانبی سیستم های حفاظتی (آداپتور و میکروفون) درآمد زایی می کند. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجید اکبر نژاد در برنامه «حرف حساب» که ساعت ۰۴ : ۱۶ دقیقه پخش می شود، درباره سرمایه ۸۰۰ هزارتومانی […]

برنامه «حرف حساب» امروز میزبان مجید اکبر نژاد طهرانی است که با تولید لوازم جانبی سیستم های حفاظتی (آداپتور و میکروفون) درآمد زایی می کند.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجید اکبر نژاد در برنامه «حرف حساب» که ساعت ۰۴ : ۱۶ دقیقه پخش می شود، درباره سرمایه ۸۰۰ هزارتومانی که برای شروع کار داشته است تا مجموعه ای که ۳ تا گواهینامه بین المللی دارد صحبت می کند.
گواهینامه  ایزو ۱۰۰۰۴ که بیانگرمدیریت محصول و متعهد بودن در قبال مشتری است و  ایزو ۹۰۰۰۱  که بیانگر تضمین کیفیت کالا است و گواهی ثبت اختراع و ثبت طرح صنعتی از افتخارات این مجموعه است که ۴ سال از فعالیتش می گذرد.
علاقمندان به کارآفرینی در زمینه الکترونیک بیننده برنامه امروز حرف حساب باشند.
این برنامه کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی محمد هادی سلیمی زاده  شنبه تا چهارشنبه  حدود ساعت ۱۶ به صورت زنده پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار