رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May

محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با برنامه «پشت صحنه» رادیو تهران درباره نبودش در فصل سوم «قلب یخی» و ناتمام ماندن آن توضیح داد: ما به ممیزی‌های خیلی سنگین خوردیم. چهار قسمت آخر تبدیل به دو قسمت شد و آن دو قسمت را من هیچ وقت ندیدم. شما فکر کنید که نصف […]

محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با برنامه «پشت صحنه» رادیو تهران درباره نبودش در فصل سوم «قلب یخی» و ناتمام ماندن آن توضیح داد: ما به ممیزی‌های خیلی سنگین خوردیم. چهار قسمت آخر تبدیل به دو قسمت شد و آن دو قسمت را من هیچ وقت ندیدم. شما فکر کنید که نصف کار شما را ممیزی کنند و بزنند.

من خیلی دل شکسته شدم اما قرار شد در فصل ۳ که خیلی زیباتر از همه قسمت‌ها بود، بتوانیم جبران کنیم ولی من، سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده به اختلافاتی خوردیم که ترجیح دادم به خاطر غرورم دیگر پای کار نایستم و کنار رفتم. اشتباه دوستان در این بود که وقتی قصه و بازیگران را عوض می کنند، نباید از اسم یک برند وام بگیرند. یعنی مردم با دید «قلب یخی» آمدند در صورتی که اگر اسمش چیز دیگری می‌شد، شاید می‌گرفت. فکر می‌کنم اشتباه در این بود که مردم با یک انتظار دیگری آمدند و کار دیگری دیدند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار