رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ با ادامه مراحل فنی فیلم سینمایی «روشن» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی، بامداد افشار ساخت موسیقی ساخته جدید حجازی را بر عهده گرفت. افشار که پیش از این ساخت موسیقی فیلم های «اعترافات ذهن خطرناک من»، «سینما شهر قصه»، «تمارض» و […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ با ادامه مراحل فنی فیلم سینمایی «روشن» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی، بامداد افشار ساخت موسیقی ساخته جدید حجازی را بر عهده گرفت.
افشار که پیش از این ساخت موسیقی فیلم های «اعترافات ذهن خطرناک من»، «سینما شهر قصه»، «تمارض» و «مغزهای کوچک زنگ زده» را بر عهده داشته است، سال گذشته برای موسیقی فیلم «پوست» برنده سیمرغ بلورین از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد.
تدوین «روشن» توسط میثم مولایی به پایان رسیده و به زودی مراحل صداگذاری، جلوه های بصری و اصلاح رنگ فیلم آغاز می شود تا با مناسب شدن شرایط، «روشن» برای حضور در فستیوال های بین المللی آماده نمایش شود.
«روشن» مانند فیلم های قبلی حجازی اثری پربازیگر است که ترکیبی متفاوت از بازیگران سینما و تئاتر در آن به ایفای نقش می پردازند.
رضا عطاران، سارا بهرامی و سیامک انصاری بازیگران اصلی «روشن» هستند.

همچنین جواد نوروزبیگی به عنوان مشاور پروژه در این فیلم حضور دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار