رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May

برنامه «با هم برای هم» در شصتمین قسمت خود به موضوع «تشخیص مزاج‌ها» می‌‌پردازد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «با هم برای هم» سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت در ابتدای برنامه، طبق روال معمول طی نمایش طنزی میان مجری و عروسک برنامه به مشکلات بوروکراسی در ادارات مختلف و شرایط دانش‌آموزان برای […]

برنامه «با هم برای هم» در شصتمین قسمت خود به موضوع «تشخیص مزاج‌ها» می‌‌پردازد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «با هم برای هم» سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت در ابتدای برنامه، طبق روال معمول طی نمایش طنزی میان مجری و عروسک برنامه به مشکلات بوروکراسی در ادارات مختلف و شرایط دانش‌آموزان برای شرکت در کلاس‌های مجازی در شرایط شیوع بیماری کرونا می‌پردازد.

سپس در بخش نخست کارشناسی برنامه،  با اشاره به اینکه تفاوت‌های فردی در طب ایرانی در تشخیص و درمان بیماری‌ها اهمیت بسیاری دارد، در خصوص بحث مزاج‌ها ۹ مزاج  معرفی می‌شود.
در ادامه کارشناس ضمن برشمردن این مزاج‌ها بیان می‌کند اینها بر اساس علائم ظاهری و تفاوت‌های فردی افراد تشخیص داده می‌شوند و نکاتی چند در این باره مطرح می‌کند.

در بخش دوم کارشناسی برنامه، کارشناس با توضیح بیشتر درباره علائم ظاهری و سایر عوامل مؤثر در تشخیص و تعیین مزاج افراد روش ساده‌ای را برای تشخیص چهار مزاج اصلی شرح می‌دهد و به این موضوع می‌پردازد.

مهمان برنامه دکتر محمود خدادوست پزشک طب سنتی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مجری کیمیا گیلانی است.
این برنامه کاری از گروه اجتماعی و فرهنگی شبکه دو سیماست که از شنبه تا چهارشنبه به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی، حوالی ساعت ۱۵:۳۰ پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار