رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

جشنواره بین المللی مستند «هات داکس» کانادا، مستند «گراز دریایی و افشاگر» را به عنوان برنده بهترین فیلم از نگاه مخاطبان این رویداد سینمایی معرفی کرد. به نقل از هالیوود ریپورتر، مستند «گراز دریایی و افشاگر» به کارگردانی «ناتالی بیبو» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره فیلم «هات داکس» کانادا شد که […]

جشنواره بین المللی مستند «هات داکس» کانادا، مستند «گراز دریایی و افشاگر» را به عنوان برنده بهترین فیلم از نگاه مخاطبان این رویداد سینمایی معرفی کرد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، مستند «گراز دریایی و افشاگر» به کارگردانی «ناتالی بیبو» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره فیلم «هات داکس» کانادا شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شد.

«کودکان ۱۱ سپتامبر» ساخته «الیزابت سنت فیلیپ» و «به چچن خوش آمدید» به کارگردانی «دیوید فرانس» نیز به ترتیب در رتبه دوم و سوم بهترین فیلم به انتخاب مخاطبان جشنواره هات داکس قرار گرفتند.

امسال مستند آمریکایی «ولگرد» به کارگردانی «الیزالبت لو»  جایزه اصلی بهترین مستند بین‌المللی این رویداد سینمایی را از آن خود کرد. همچنین جایزه ویژه هیات داوران بخش بین‌الملل هم به مستند «۴۹۹» ساخته «رودریگو رِیس» محصول مشترک آمریکا و مکزیک رسید.

جایزه بهترین فیلمساز نوظهور بین‌المللی به «تاد چاندلر» برای مستند «ضدگلوله» رسید که به موضوع تیراندازی در مدارس آمریکا می‌پردازد و  و «مادر-فرزند» ساخته «آندرا تستا» برنده جایزه بهترین مستند نیمه بلند نام گرفت، این مستند تصویری از بارداری دختران نوجوان را در آمریکا نشان می‌دهد.

جشنواره بین‌المللی مستند هات داکس امسال از تاریخ ۲۸ می تا ۶ ژوئن (۸ تا ۱۷ خرداد) به نمایش آنلاین ۱۴۰ اثر مستند و ۶۹ گفتگوی مجازی با مستندسازان پرداخت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار