رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

در آستانه تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر جدیدترین اخبار از وضعیت پروژه عظیم و فاخر حضرت معصومه (س) از سوی سازندگان آن اعلام شد. بعد از اعلام خبر ساخت پروژه سینمایی حضرت معصومه (س) به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی، سازندگان این پروژه از ساخت سریال این پروژه عظیم خبر دادند. […]

در آستانه تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر جدیدترین اخبار از وضعیت پروژه عظیم و فاخر حضرت معصومه (س) از سوی سازندگان آن اعلام شد.

بعد از اعلام خبر ساخت پروژه سینمایی حضرت معصومه (س) به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی، سازندگان این پروژه از ساخت سریال این پروژه عظیم خبر دادند.

جواد افشار کارگردان و نویسنده پروژه حضرت معصومه (س) در این باره گفت: من به همراه حمید رسول پور پس از سالها تحقیق وپژوهش طی یک سال گذشته متمرکز روی فیلمنامه این اثر کار کردیم. با توجه به گستردگی موضوع، شخصیت‌ها، داستان‌ها، رویدادهای تاریخی و … با همفکری و اجماع نظر با تهیه‌کننده اثر به این نتیجه رسیدیم که برای پرداخت بهتر و گسترده‌تر شخصیت والای حضرت معصومه (س) و روایت جامع از شرایط تاریخی آن دوره ساخت سریال را در دستور کار قرار دهیم و  در کنار آن بتوانیم به تولید اثر سینمایی هم بپردازیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر نگارش فیلمنامه سینمایی به پایان رسیده است و ما نگارش نسخه سریال را آغاز کرده‌ایم  تا پس از اتمام نگارش نهایی فیلمنامه، وارد مرحله پیش تولید این فیلم فاخر و عظیم بشویم ولی در کنار سریال قطعا نسخه سینمایی زندگینامه حضرت معصومه (س) ساخته خواهد شد.

این کارگردان در انتها درباره اخبار و حواشی به وجود آمده درباره بازیگر نقش حضرت معصومه (س) بیان کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای بازیگران این پروژه گرفته نشده و تا پایان نگارش و نهایی شدن متن سریال برای انتخاب بازیگران تصمیمی نداریم.

گفتنی است: پروژه حضرت معصومه (س) به نویسندگی جواد افشار و حمید رسول‌پور و کارگردانی جواد افشار، تهیه‌کنندگی مجتبی امینی و همکاری آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) تولید خواهد شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار