رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May

مجموعه «بریم بسازیم» با موضوع توسعه پایدار و ارتقاء سطح رفاه مردم در روستاها، از دوشنبه ۲ تیرماه روی آنتن شبکه افق می‌رود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «بریم بسازیم» روایت‌گر تلاش چهار جوان است که در فرآیندی با همراهی دیگران، سعی در ایجاد توسعه‌ پایدار و ارتقای سطح رفاه […]

مجموعه «بریم بسازیم» با موضوع توسعه پایدار و ارتقاء سطح رفاه مردم در روستاها، از دوشنبه ۲ تیرماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «بریم بسازیم» روایت‌گر تلاش چهار جوان است که در فرآیندی با همراهی دیگران، سعی در ایجاد توسعه‌ پایدار و ارتقای سطح رفاه مردم در یکی از روستاهای ورامین دارند.
در هر قسمت از این مجموعه، چند نفر که شخصیت‌های اصلی به شمار می‌روند در قالب قصه‌ای جذاب با کاستی‌ها و مشکلات موجود در روستا مواجه شده و تلاش می‌کنند با کمک روستانشینان، آن معضل را حل کنند.
مأموریت‌هایی که برای این افراد طراحی شده یا در حین کار به وجود می‌آید،  از جنسی است که مردم عادی نیز توان اجرایش را دارند و صرفاً نیازمند بیدار شدن دغدغه‌ کمک به همنوع و پیشرفت در مردم روستا است.
احمد شفیعی تهیه کننده و مهدی ماهان و مجید عزیزی کارگردانان «بریم بسازیم» هستند که از دوشنبه ۲ تیرماه هر روز به غیر از جمعه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه افق می‌رود.
علاقمندان به این مجموعه می‌توانند شاهد بازپخش آن در ساعت‌های ۱ و ۱۱:۳۰ روز بعد از همین شبکه باشند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار