رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

در حالیکه هنگ کنگ دچار موج سوم ویروس کرونا شده، سینماها و دیزنی‌لند این شهر از چهارشنبه شب بسته خواهند شد. به نقل از ورایتی، تعطیل کردن مجدد سینماها و دیزنی‌لند هنگ‌کنگ در قالب موج جدیدی از تدابیر اجرایی می‌شود که دوشنبه توسط کری لام در پاسخ به افزایش تعداد موارد ابتلا به کووید -۱۹ […]

در حالیکه هنگ کنگ دچار موج سوم ویروس کرونا شده، سینماها و دیزنی‌لند این شهر از چهارشنبه شب بسته خواهند شد.

به نقل از ورایتی، تعطیل کردن مجدد سینماها و دیزنی‌لند هنگ‌کنگ در قالب موج جدیدی از تدابیر اجرایی می‌شود که دوشنبه توسط کری لام در پاسخ به افزایش تعداد موارد ابتلا به کووید -۱۹ اعلام شد.

تدابیر فاصله‌گذاری اجتماعی جدید همچنین شامل بستن رستوران‌ها از ساعت شش بعد از ظهر تا پنج صبح و اجباری کردن زدن ماسک در حمل‌ونقل عمومی در تمام زمان‌ها می‌شود.

علاوه بر این اندازه بیشینه گردهمایی‌های گروهی که قبلاً تا ۵۰ نفر افزایش پیدا کرده بود، دوباره با کاهشی شدید به چهار نفر می‌رسد.

دیزنی‌لند هنگ کنگ فقط حدود یک ماه بود که بعد از بسته شدن دوباره به فعالیت خود ادامه می‌داد. این پارک دومین محل از ۱۴ پارک دیزنی در سراسر جهان بود که توانست بعد از زمان آغاز کووید -۱۹ فعالیت خود را دوباره از سر بگیرد. دیزنی‌لند شانگهای نخستین پارک دوباره افتتاح شده است که از یازدهم ماه مه درهایش را باز کرده است.

یک سخنگوی دیزنی گفت هتل‌های دیزنی‌لند هنگ‌کنگ «با درجات تغییریافته ارایه خدمات باز باقی می‌مانند» و اضافه کرد که دیزنی تدابیر سلامتی و ایمنی را افزایش داده تا از راهبردهای دولتی پیروی کند.

دیزنی‌لند شانگهای باز باقی می‌ماند اما تعداد بلیت‌هایی که هر روز مردم می‌توانند پیش از بازدید به صورت آنلاین خریداری کنند محدود خواهد بود.

بسته شدن دیزنی‌لند هنگ کنگ در تضاد کامل با افتتاح دوباره والت دیزنی وورلد در فلوریدا است. این پارک واقع در اورلاندو در آخر هفته‌ای که گذشت بخش‌های زیادی را به روی بازدیدکنندگان باز کرد و این در حالی است که تعداد موارد ابتلا به کروناویروس در این ایالت رکوردشکن بوده و بسیار فراتر از تعداد موارد ثبت شده در هنگ کنگ است.

سینماها در هنگ کنگ قبلاً برای یک بازه شش هفته‌ای بین پایان مارس و اوایل مه بسته بودند. فیلم اکشن زامبی کره‌ای «شبه جزیره» قرار بود چهارشنبه در هنگ کنگ پیش‌نمایش بشود و انتظار می‌رفت یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های تابستان باشد اما حالا اکران فیلم کنسل شده است.

در قالب تدابیر ایمنی جدید، همچنین کتابخانه‌های عمومی، مکان‌های برگزاری رخدادهای بزرگ و مکان‌های ورزشی سقف‌دار هم بسته می‌شوند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار