رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

رابرت اگرز که با فیلم‌های مستقل  «ساحره» / The Witch و «فانوس دریایی» / The Lighthouse به‌ترتیب محصول سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ شناخته می‌شود، پس از یک ماه وقفه، فیلم‌برداری سومین فیلم بلندش با عنوان «نورثمن» / The Northman را آغاز کرده است. این فیلم حماسی وایکینگی که ماجراهایش در سده دهم می‌گذرد، این روزها […]

رابرت اگرز که با فیلم‌های مستقل  «ساحره» / The Witch و «فانوس دریایی» / The Lighthouse به‌ترتیب محصول سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ شناخته می‌شود، پس از یک ماه وقفه، فیلم‌برداری سومین فیلم بلندش با عنوان «نورثمن» / The Northman را آغاز کرده است.

این فیلم حماسی وایکینگی که ماجراهایش در سده دهم می‌گذرد، این روزها در ایرلند فیلم‌برداری می‌شود و همان طور که علاقه‌مندان می‌دانند ترکیبی پرستاره دارد شامل الکساندر اسکارشگورد، نیکول کیدمن، بیل اسکارشگورد و دو همکار قبلی اگرز یعنی ویلم دفو و آنیا تیلرجوی که به‌ترتیب در فیلم‌های «فانوس دریایی» و «ساحره» بازی کردند. بیورک، خواننده و بازیگر ایسلندی «رقصنده در تاریکی» / Dancer in the Dark هم یکی از نقش‌های فیلم را بازی کرده است.

داستان درباره شاهزاده‌ای نوردیک (الکساندر اسکارشگورد) است که پس از مرگ پدرش عازم مأموریتی انتقام‌جویانه می‌شود. تولید «نورثمن» قرار بود اوایل سال میلادی جاری شروع شود که فراگیری جهانی ویروس کرونا اتفاق افتاد و همه به قرنطینه رفتند. اگرز فیلم‌نامه را با همکاری شاعر و رمان‌نویس ایسلندی شیون سیگوردسون نوشته است. دو تصویری که این‌جا می‌بینید به‌تازگی از لوکیشن‌های دهکده‌ای برملا شده که فیلم‌برداری در آن جریان دارد. هنوز تاریخ نمایش عمومی فیلم اعلام نشده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار