رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

ویژه برنامه روز حسین در راستای ترویج معارف عاشورایی، در دهه اول محرم، هر شب از شبکه جهانی جام جم پخش می شود . به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،اجرای این برنامه را حامد عسگری از شاعران خوش ذوق کشور بر عهده داشته و هر شب یک داستان جذاب و شنیدنی […]

ویژه برنامه روز حسین در راستای ترویج معارف عاشورایی، در دهه اول محرم، هر شب از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما،اجرای این برنامه را حامد عسگری از شاعران خوش ذوق کشور بر عهده داشته و هر شب یک داستان جذاب و شنیدنی را برای بینندگان روایت می کنند .

همچنین گفتگو با دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) در خصوص برگزاری مراسم عزاداری در کشورهای اروپایی و ارائه گزارش از فعالیت های گروه های مختلف اسلامی در سراسر جهان، گفتگو با شاعران مطرح کشور و شعر خوانی با موضوع عاشورا و محرم، گفتگو با هنرمندانی که با همکاری ستاد باز سازی عتبات عالیات در توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) و ائمه معصومین (ع)، در بخش های ساخت ضریح، طراحی، معماری، کاشی کاری و…. همکاری داشته اند. نمایش تعزیه خوانی و گفتگو با کارشناسان این رشته، خواندن بخش هایی از کتب عاشورایی و پخش نماهنگ های مرتبط با مضامین ایام محرم از جمله قسمت های تولید شده در این برنامه می باشد .

روز حسین با تهیه کنندگی یوسف سلیمی نمین و کارگردانی محسن علم الهدی و از تولیدات گروه معارف و اندیشه دینی شبکه جهانی جام جم می باشد که هر شب ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران برابر با ساعت ۲۲:۰۰ به وقت وین پخش شده و روز بعد در ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه به وقت تهران بازپخش می شود .

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار