رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • دوشنبه 17 شهریور 1399 - 11:14
  • کد خبر : 52409
  • هنر
  • چاپ خبر : فراخوان نخستین مسابقه پادکست ریلی ویژه خبرنگاران

خبرنگاران رسانه های مختلف کشور برای شرکت در نخستین مسابقه پادکست ریلی تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال نمایند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی نخستین مسابقه پادکست ریلی (ویژه خبرنگاران)، این مسابقه به همت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و […]

خبرنگاران رسانه های مختلف کشور برای شرکت در نخستین مسابقه پادکست ریلی تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال نمایند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی نخستین مسابقه پادکست ریلی (ویژه خبرنگاران)، این مسابقه به همت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود و کلیه خبرنگاران شاغل و بازنشسته می توانند آثار خود را در قالب بیان تجربیات شخصی، تحلیل یا گزارش تولید نمایند.

محورهای این مسابقه بدین شرح است:

راه‌آهن بحران جهانی و کرونا، راه‌آهن و تحقق شعار جهش تولید، راه‌آهن و توسعه اقتصادی و اجتماعی، نوآوری و تکنولوژی‌های نوین در توسعه راه‌آهن، راه‌آهن، خبرنگاری و مسئولیت اجتماعی، نقش رسانه در توسعه گردشگری ریلی.

خبرنگاران برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به صورت پادکست مصاحبه‌ای، تک نفره، میزگرد، قصه گو یا ترکیبی تهیه کرده و از طریق ارسال به پست الکترونیکی railnashr@rai.ir و یا از طریق اپلیکیشن گپ به شماره ۰۹۹۰۲۷۹۸۶۶۴ به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند. در ضمن با توجه به شیوع ویروس کرونا هیچ اثری در قالب لوح فشرده، فلش و یا حضوری دریافت نمی‌شود.

از جمله شرایط مهم شرکت در این مسابقه بدین شرح است:

۱. علاقه مندان می توانند به صورت فردی یا در قالب گروهی در مسابقه شرکت نمایند.(در صورت شرکت گروهی، یک فرد به عنوان مسئول گروه باید معرفی شود.)

۲. در ابتدای پادکست، ذکر شناسنامه اثر الزامی است. آثار فاقد شناسنامه ارزیابی نخواهند شد.

۳. مدت زمان پادکست‌ها باید حداقل ۵ دقیقه و حداکثر ۲۰ دقیقه باشد و حجم پادکست‌ها باید حداکثر ۲۵ مگابایت باشند.

۴. استفاده از جلوه های صوتی و موسیقی آزاد است.

۵. بارگزاری پادکست در سرویس‌های میزبانی پادکست ضروری نیست و ارسال فایل صوتی کفایت می‌کند.


جوایز این جشنواره بدین شرح است:

نفر اول ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، نفر دوم ۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و نفر سوم مبلغ ۷۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

گفتنی است؛ بر پایه تقویم مسابقه آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ مهر ۱۳۹۹، داوری آبان ۱۳۹۹ و اعلام نتایج ۲۶ آذر ۱۳۹۹ (روز حمل و نقل) است و شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت راه آهن به نشانی www.rai.ir و کانال گپ مسابقه به آدرس https://gap.im/rail.podcast مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار