رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • چهارشنبه 19 شهریور 1399 - 13:53
  • کد خبر : 52480
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «وار» از نابودی زمین به دست یک داعشی می گوید

مهدی خشکباری کارگردان نمایش «وار» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح این نمایش به صورت خلاصه پرداخت و عنوان کرد: یک تروریست بازداشت شده و در حال توضیح دادن درباره خاندانش در جریان بازجویی است و بازنمایی صحنه های کمیک، تو در تو کردن رخدادها، هجو تراژدی و… اتفاق هایی است که در این […]

مهدی خشکباری کارگردان نمایش «وار» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح این نمایش به صورت خلاصه پرداخت و عنوان کرد: یک تروریست بازداشت شده و در حال توضیح دادن درباره خاندانش در جریان بازجویی است و بازنمایی صحنه های کمیک، تو در تو کردن رخدادها، هجو تراژدی و… اتفاق هایی است که در این نمایش رخ می دهد و چیزی که از یک داعشی نمی توان توقع داشت.

وی در ادامه افزود : انعکاس چیزی باش که میخواهی در دیگران ببینی، اگر عشق می خواهی؟ عشق بورز، اگر صداقت می خواهی؟ راستگو باش و اگر احترام می خواهی؟ احترام بذار در واقع این نمایش این مسائل مفهومی را به روی صحنه خواهد برد.

مهدی خشکباری ادامه داد و گفت: متاسفانه بیماری کرونا باعث شد مخاطبان تئاتر کم شود و این یک معضل بزرگی در برای اصحاب تئاتر در این برهه از زمان است.

کارگردان این نمایش تا کنون چندین نمایش را در خانه نمایش مهرگان به روی صحنه برده و در چندین جشنواره مقام آورده است.

عواملی که در نمایش «وار» نقش داشتند به ترتیب: کارگردان: مهدی خشکباری ،مشاور کارگردان: مهدی ملکی، تهیه کننده: مهدی خشکباری،دستیار اول کارگردان: راضیه پور جمال،دستیار دوم کارگردان: سیدحسین جزایری،طراح حرکت: مهدی ملکی،منشی صحنه: الهام آقازاده،طراح پوستر و ساخت تیزر: امیرحسین ازندریان ملایری،مدیر صحنه: ناهید عنصری،مدیریت تبلیغات: الهام آقازاده،طراح گریم: ناهید عنصری،طراح صحنه: نیما قربان زادهو عکاس: فهیمه علی‌آبادی

این نمایش به صورت تک اجرا  روز جمعه مورخ ۲۱ شهریورماه در ساعت ۱۹ در سالن شماره دو خانه نمایش مهرگان به نشانی : خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵ به روی صحنه خواهد رفت.

سینماخانه / خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار