رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

چند منتقد و فعال رسانه ای درباره فیلم «جنایت بی‌دقت» تازه ترین ساخته شهرام مکری نوشتند. بلافاصله پس از نمایش فیلم «جنایت بی‌دقت» شهرام مکری در بخش افق های جشنواره ونیز در روز گذشته ۸ سپتامبر، منتقدان و فعالان سینمایی با استفاده از رسانه هایی که در اختیار داشتند به فیلم جدید مکری پرداختند. در یکی از اولین واکنش […]

چند منتقد و فعال رسانه ای درباره فیلم «جنایت بی‌دقت» تازه ترین ساخته شهرام مکری نوشتند.

بلافاصله پس از نمایش فیلم «جنایت بی‌دقت» شهرام مکری در بخش افق های جشنواره ونیز در روز گذشته ۸ سپتامبر، منتقدان و فعالان سینمایی با استفاده از رسانه هایی که در اختیار داشتند به فیلم جدید مکری پرداختند.

در یکی از اولین واکنش ها، روون لینارز منتقد AMP (آسیا مووی پلاس) در بخشی از نقد بلندبالای خود بر تازه ترین کار مکری نوشت: «جنایت بی‌دقت» یک درام چالش برانگیز است که البته باید گفت فیلم راحت و آسانی هم برای دیدن نیست. این اثر تازه مکری به مخاطب خود مشت می زند و او را گیج و برآشفته می کند.

گیلام دی سیل تهیه کننده و پخش کننده فرانسوی در واکنش به فیلم «جنایت بی‌دقت» شهرام مکری در صفحه توییتر خود نوشت: ایرانی ها در بخش افق های ونیز ۷۷ حضور دلگرم کننده ای داشتند؛ «دشت خاموش» دومین ساخته بهرامی با شجاعتِ ساختاری اش تاثیرگذار بود و «جنایت بی‌دقت» سومین ساخته شهرام مکری یک کار فوق العاده و البته سرگیجه آور که درباره آتش سوزی سینما رکس است.

جیانکارلو زاپولی سردبیر وبسایت سینمایی ایتالیایی Mymovies نیز با اعطای ۲٫۵ ستاره از ۵ ستاره به فیلم مکری نوشت: «جنایت بی‌دقت» مکری برای تجربه گرایی نیازمند شجاعت بیشتری بود، این فیلم نمی تواند پرده سینما را به آتش بکشد.

سیمونه تاردیتی منتقد ایتالیایی نیز در بخشی از نقد خود در وبسایت Verocinema نوشت: شهرام مکری با هوش و نوآوری اش رقصی از گام های اشتباه را به صورت پس و پیش در فیلم عرضه می کند هدف نهایی فیلم، تدوین یک داستان جذاب و گیرا است که بتواند اطلاعاتی را در مورد وضعیت عاطفی شخصیت ها ارائه کند تا به این ترتیب به اعمال آنها و رفتارشان انگیزه دهد آن هم بدون اینکه به بازسازی رویدادها به ترتیب زمانی متوسل شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار