رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

تهیه کننده فیلم سینمایی «پوست» از حضور این فیلم در جشنواره‌های خارجی خبر داد. محمدرضا مصباح تهیه کننده فیلم سینمایی «پوست» ساخته برادران ارک درباره زمان اکران این فیلم و همچنین روند نهایی پس تولید فیلم «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری هم گفت: اکران آنلاین به درد فیلم‌هایی مانند «پوست» نمی خورد زیرا این فیلم فضایی دارد […]

تهیه کننده فیلم سینمایی «پوست» از حضور این فیلم در جشنواره‌های خارجی خبر داد.

محمدرضا مصباح تهیه کننده فیلم سینمایی «پوست» ساخته برادران ارک درباره زمان اکران این فیلم و همچنین روند نهایی پس تولید فیلم «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری هم گفت: اکران آنلاین به درد فیلم‌هایی مانند «پوست» نمی خورد زیرا این فیلم فضایی دارد که حتما باید در سینما دیده شود. جذابیت این ژانر این است که در محیط بسته و در پرده سینما تماشا شود بنابراین ما برنامه‌ای برای اکران آنلاین «پوست» نداریم و صبر می کنیم تا ببینیم شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد:  این فیلم در حال حاضر متقاضی حضور در جشنواره‌های معتبر بین المللی در کشورهای مختلف شده است و پس از حضور در این جشنواره‌ها برای اکران داخلی آن برنامه ریزی خواهیم کرد. آقای اطبایی که پخش کننده خارجی فیلم ما هستند در حال پیگیری و مذاکره با جشنواره‌هایی هستند که فیلم ما قابلیت حضور در آنها را دارد و به زودی خبرهای خوبی را در این زمینه منتشر خواهیم کرد.

این تهیه کننده سینما درباره مراحل فنی و نهایی ساخت فیلم «یدو» به کارگردای مهدی جعفری هم گفت: تلفظ صحیح نام فیلم ما «یَدو» مخفف اسم یدالله به لهجه آبادانی است. در حال حاضر و قبل از شروع جشنواره فلیم کودکان و نوجوانان اصفهان اصلاحیه‌های نهایی تدوین توسط میثم مولایی در حال انجام است. امیرحسین قاسمی همزمان مشغول صداگذاری و بامداد افشار ساخت موسیقی این فیلم را برعهده دارد.

مصباح در پایان توضیح داد: بیشترین مرحله‌ای که در فیلم «یدو» از ما زمان گرفت و هنوز هم ادامه دارد بحث ویژوال افکت فیلم است زیرا ویژوال سنگینی دارد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار