رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه « شکلات تلخ » شبکه پنج سیما، سه شنبه ( اول مهرماه)  به موضوع اعتیاد در کودکان و نوجوانان و آثار و تبعات این معضل اجتماعی در خانواده و جامعه می پردازد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه تلویزیونی «شکلات تلخ» که با محوریت کودکان کار و خیابان تهیه […]

برنامه « شکلات تلخ » شبکه پنج سیما، سه شنبه ( اول مهرماه)  به موضوع اعتیاد در کودکان و نوجوانان و آثار و تبعات این معضل اجتماعی در خانواده و جامعه می پردازد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه تلویزیونی «شکلات تلخ» که با محوریت کودکان کار و خیابان تهیه و تولید می شود، این هفته به تبیین و بررسی  آسیب شناسی اعتیاد در کودکان و نوجوانان و عواملی که باعث این معضل اجتماعی می شود، خواهد پرداخت.
مجتبی احمدی، تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «شکلات تلخ»  گفت: دوربین این برنامه، بعد از رصد گروه تحقیق به کوچه و خیابان هایی رسید که ماجرای مواد مخدر نه تنها آسیبی برای افراد و خانواده شان است که نگرانی اقشار مختلف جامعه را در بر دارد.
سن و سال ، شیوه آشنایی، داستان کوچه ها و خیابان های دنج، سن مختلف و کنار گذاشته شدن فرد درگیر از سوی خانواده ماجرایی است که نمی توان به راحتی در حوزه اعتیاد و ماندگاری آن نادیده گرفته شود.
احمدی ادامه داد: تحقیقات اجتماعی نشان می دهد، جایگاه خانواده در انواع آسیب ها از کودک کار تا اعتیاد برای گروه سنی مختلف و در اقشار متفاوت جامعه مهم و طلایی است و در ادامه نقش اعضای خانواده در قبال یکدیگر، جامعه اقوام، دوستان و اطرافیان و حس و حال روانی کودکان و نوجوانان متأثر از داستان استفاده از هرگونه مواد روانزا سرفصل‌های اصلی برنامه «شکلات تلخ» خواهد بود.
برنامه «شکلات تلخ» با اجرای مهدی اسماعیل تبار روزهای شنبه و سه شنبه ساعت ۱۳:۳۰ و یکشنبه و چهارشنبه حوالی ۰۰:۳۰ بامداد روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار