رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ویژه برنامه گفت وگومحور “حسّ مشترک” میزبان مهران رجبی، بازیگر طنز سینما و تلویزیون می شود. ویژه برنامه گفت وگومحور “حسّ مشترک” به تهیه کنندگی پویان هدایتی در هر قسمت میزبان شخصیت های مطرح سینما، تلویزیون و ورزشکاران است و با آن ها درباره تجربه های معنوی و ارادت شان به امام حسین (ع) صحبت […]

ویژه برنامه گفت وگومحور “حسّ مشترک” میزبان مهران رجبی، بازیگر طنز سینما و تلویزیون می شود.

ویژه برنامه گفت وگومحور “حسّ مشترک” به تهیه کنندگی پویان هدایتی در هر قسمت میزبان شخصیت های مطرح سینما، تلویزیون و ورزشکاران است و با آن ها درباره تجربه های معنوی و ارادت شان به امام حسین (ع) صحبت می کند.

“حسّ مشترک” قرار است روز یکشنبه ۶ مهرماه با حضور مهران رجبی بازیگر طنز سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

این ویژه برنامه همچنین میزبان واقفینی از سراسر کشور خواهد بود تا درباره فرهنگ ارزشمند وقف با آن ها گفت وگو کند.

در کنار این مهمانان، کادر درمانی و افرادی که به نوعی زندگی شان به محرم گره خورده و گام های ارزشمندی برای رضای خدا و خدمت به خلق برداشته اند مقابل دوربین این برنامه قرار خواهند گرفت.

پیش از این بازیگرانی از جمله امین زندگانی، فرهاد جم، رضا توکلی، سپیده خداوردی، محمدرضا طالقانی، کوروش سلیمانی، کاوه سماک باشی، سیاوش مفیدی، علی صالحی، امیر غفارمنش، شهره سلطانی، رضا رویگری در این برنامه حضور داشته اند.

“حسّ مشترک” به تهیه کنندگی پویان هدایتی کاری از گروه معارف شبکه دو با مشارکت سازمان اوقاف و امورخیریه است که در ایام محرم و صفر هر شب بعد از خبر ساعت ۲۲,۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

همچنین بازپخش این برنامه روز بعد در ساعت های ۰۶:۴۰ و ۱۴:۰۰ از شبکه دو سیما خواهد بود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار