رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

تازه‌ترین فیلم علی قوی‌تن برای مخاطبان کودک‌ونوجوان در جشنواره بین‌المللی کودک‌ونوجوان رونمایی می‌شود. علی قوی‌تن پس از گذشت چندماه فیلمبرداری «آرزوی زیبا» و اتمام مراحل ضبط آن، قرار است از این فیلم سینمایی در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان رونمایی شود. «آرزوی زیبا» هرچند فیلمی هنری محسوب می‌شود اما به شکل داستانی برای مخاطبان […]

تازه‌ترین فیلم علی قوی‌تن برای مخاطبان کودک‌ونوجوان در جشنواره بین‌المللی کودک‌ونوجوان رونمایی می‌شود.

علی قوی‌تن پس از گذشت چندماه فیلمبرداری «آرزوی زیبا» و اتمام مراحل ضبط آن، قرار است از این فیلم سینمایی در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان رونمایی شود.

«آرزوی زیبا» هرچند فیلمی هنری محسوب می‌شود اما به شکل داستانی برای مخاطبان کودک و نوجوان ساخته شده و از بازیگران همیشگی سینما بهره نبرده است. بازیگران این فیلم از شخصیت‌های بومی منطقه جغرافیایی قصه انتخاب شده‌اند.

«آرزوی زیبا» بهمن‌ماه سال گذشته در لوکیشن‌های اطراف اصفهان و شهر کاشان کلید خورد و پس از مدتی به خاطر کرونا متوقف ماند اما نهایتا طی روزهای اخیر به سرانجام رسید تا برای اکران و رقابت در سی و سومین جشنواره کودک وارد مراحل فنی شود.

در این فیلم هدا مقدم‌منش، امیرمحمد رحمانی، متین نظری، محمدحسین حلاج مفرد، ترنم هاشمی مقدم، کیانا ریاضیان، شکیبا حلاج مفرد، عرفان زرگرزاده، یوسف احمدی، هادی هاشمی، علی مقدم، سجاد شتوی، علی منوری، محمد عباس‌زاده، مسلم اختری، محمد اختری، ریحانه پوران، مبینا منصف، آرشام زارع و … به عنوان بازیگر حضور داشته‌اند.

همچنین تهیه‌کننده و کارگردان: علی قوی‌تن، مدیر فیلمبرداری: شهاب نوروزیان، مجری طرح و دستیار اول کارگردان: حامد قوی‌تن و عکاس صحنه: الهام خراسانی است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار