رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به مناسبت ایام اربعین حسینی ویژه برنامه “حسینیه ایران” از امروز با حضور کارشناسان و مداحان به صورت زنده از شبکه یک پخش می‌شود. ویژه برنامه “حسینیه ایران” از امروز در شبکه یک برپا می‌شود. حسینیه ایران امروز، فردا و جمعه ( ۱۶ تا ۱۸ مهر) با اجرای مهدی آقابیگی، هادی صلح‌جو  و محمدحسین صیرفی در […]

به مناسبت ایام اربعین حسینی ویژه برنامه “حسینیه ایران” از امروز با حضور کارشناسان و مداحان به صورت زنده از شبکه یک پخش می‌شود.

ویژه برنامه “حسینیه ایران” از امروز در شبکه یک برپا می‌شود.

حسینیه ایران امروز، فردا و جمعه ( ۱۶ تا ۱۸ مهر) با اجرای مهدی آقابیگی، هادی صلح‌جو  و محمدحسین صیرفی در ساعات متعدد از این شبکه پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام رفیعی کارشناس دینی  و حمیدرضا برقعی شاعر و مداح اهل‌بیت امشب به “حسینیه ایران” می‌روند. فردا پنجشنبه مصادف با اربعین سیدالشهداء هم این برنامه از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ صبح مهمان بینندگان شبکه یک است و  زیارت اربعین بصورت زنده از حسینیه امام خمینی(ره) و با حضور رهبر معظم انقلاب پخش می‌شود.

ارتباط زنده با کربلای معلی از دیگر بخش‌های برنامه زنده حسینیه ایران است که  امروز و فردا ساعت ۱۶:۳۰ و ۱۹:۳۰ روی آنتن می‌رود.

همچنین قرار است از امشب ساعت ۲۰:۱۵ مرثیه‌خوانی سیدمجید بنی فاطمه در مشهد مقدس در برنامه حسینیه ایران پخش شود.

محمدرضا طاهری از دیگر مهمان‌های روز پنجشنبه “حسینیه ایران” است. جمعه شب نیز مصادف با شام اربعین هم این برنامه از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ با محوریت پخش مراسم عزاداری مردم در حسینیه‌ها وتکایا پخش می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار