رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تصویربرداری آخرین سکانس های سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی در آبادان و تهران ادامه دارد. مراحل پایانی تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «نجلا» به کارگردانی خیر الله تقیانی پور که به تازگی پخش آن از شبکه سه سیما آغاز شده است، در آبادان و تهران ادامه دارد. بنابر این گزارش […]

تصویربرداری آخرین سکانس های سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی در آبادان و تهران ادامه دارد.

مراحل پایانی تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «نجلا» به کارگردانی خیر الله تقیانی پور که به تازگی پخش آن از شبکه سه سیما آغاز شده است، در آبادان و تهران ادامه دارد.

بنابر این گزارش بوستان ولایت تهران و شهرک دفاع مقدس و همچنین بخش هایی در آبادان از لوکیشن های این سریال بودند.

تقیانی پور که بیشتر در حوزه تئاتر فعالیت داشته است، برای اولین بار کارگردانی یک سریال تلویزیونی را به عهده گرفته است و آخرین سریالی که سعید سعدی به عنوان تهیه کننده در آن حضور داشت، «بچه مهندس ۳» بود که در رمضان امسال از شبکه دو سیما بروی آنتن رفت.

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و هدایت هاشمی،سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

قصه سریال «نجلا» ‌در سال ۵۸ می گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی ها وعده ای می دهد که طی آن اگر پسر بتواند او را از مرز رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می دهد، اما همه اینها در طول مسیر دست خوش اتفاق‌هایی می شود.

سریال «نجلا» در ۱۵ قسمت برای شبکه سه تولید می شود و سعید سعدی تهیه کنندگی و خیرالله تقیانی پور کارگردانی آن را به عهده دارند. همچنین سید حسین امیرجهانی و مهدی حمزه نگارش این سریال را در دست دارند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار