رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

بازیگر فیلم سینمایی «ابلق» گفت: نقش من در این سریال نسبت به کارهایی که پیش از انجام داده ام کاملا متفاوت است، نقش من هم در طول داستان فراز و نشیب خوبی دارد، این نقش برای من بسیار چالش برانگیز بود. امین میری پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در […]

بازیگر فیلم سینمایی «ابلق» گفت: نقش من در این سریال نسبت به کارهایی که پیش از انجام داده ام کاملا متفاوت است، نقش من هم در طول داستان فراز و نشیب خوبی دارد، این نقش برای من بسیار چالش برانگیز بود.

امین میری پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در دو فیلم سینمایی «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار و «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی را به پایان رسانده ام، علاوه بر این دو فیلم در سریال «نجلا» حضور داشتم که این شب‌ها روی آنتن رفته است.

وی درباره استقبال مردمی از پخش سریال «نجلا» افزود: شرایط تولید سریال نجلا شرایط بسیار سختی بود، فیلمبرداری این سریال به دلیل شرایط کرونایی دیر کلید خورد و از سویی به دلیل بسته شدن زمان پخش اثر در تلویزیون فشار زیادی برای رساندن اثر به آنتن روی گروه بود. طبیعتا این محدودیت زمان و فشارهای ناشی از کرونا در کیفیت اثر تاثیر می گذارد اما تلاش کل عوامل بر آن بود تا اثری در خور و با کیفیت را برای مخاطبان آماده کنند.

بازیگر سریال «نجلا» در همین رابطه تاکید کرد: بدون شک هر کار هنری بدون نقص نیست اما خوشبختانه مخاطبان تا به امروز سریال «نجلا» را دوست داشته اند و بازخوردهایی که من دریافت کرده ام مثبت است. از سویی داستان «نجلا» در ادامه بسیار جذاب می شود و می تواند مخاطب بیشتری را هم برای خود به دست آورد.

وی درباره نقش خود در سریال «نجلا» اضافه کرد: نقش من در این سریال نسبت به کارهایی که پیش از انجام داده ام کاملا متفاوت است، نقش من هم در طول داستان فراز و نشیب خوبی دارد، این نقش برای من بسیار چالش برانگیز بود، کاراکتر من در این سریال شخصیتی چند بعدی دارد و همین بازی آن را جذاب تر کرده است. امیدوارم از پس این نقش بر آمده باشم و مخاطب هم با آنها ارتباط برقرار کند.

ادامه گفت‌وگوی امین میری پیرامون حضور خود در فیلم جدید نرگس آبیار را روزهای آینده خواهید خواند.

منبع: میزان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار