رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمد حمزه‌زاده مدیرعامل بنیاد کتاب این سازمان شد و معاونت سینمایی حوزه هنری را به حمیدرضا جعفریان واگذار کرد. به نقل از حوزه هنری، با حکم حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمد حمزه‌زاده مدیرعامل بنیاد کتاب این سازمان شد و معاونت سینمایی حوزه هنری را به حمیدرضا جعفریان […]

با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمد حمزه‌زاده مدیرعامل بنیاد کتاب این سازمان شد و معاونت سینمایی حوزه هنری را به حمیدرضا جعفریان واگذار کرد.

به نقل از حوزه هنری، با حکم حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمد حمزه‌زاده مدیرعامل بنیاد کتاب این سازمان شد و معاونت سینمایی حوزه هنری را به حمیدرضا جعفریان واگذار کرد.

محمدمهدی دادمان در مراسمی از محمد حمزه‌زاده، معاون سینمایی سابق حوزه هنری تجلیل و حمیدرضا جعفریان را معرفی خواهد کرد. این مراسم به‌زودی با رعایت محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

حمزه‌زاده پیش از این قائم‌مقام، معاون سینمایی، مدیرعامل و مؤسس انتشارات سوره مهر حوزه هنری بوده است.

جعفریان نیز هم‌اکنون مدیرعامل سامانه ویدیوی درخواستی فیلم‌گردی است و مدیریت مؤسسه سفیرفیلم را در کارنامه خود دارد. وی همچنین دانشجوی دکتری مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی(ره) است.

گفتنی است «بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی» با هدف راهبری و هدایت و حمایت موسسات انتشاراتیِ متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی تأسیس شده است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار