رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه «نقد سینما» این هفته جمعه دوم آبان، به بهانه اکران آنلاین سینمایی «روز های نارنجی» این فیلم را نقد و بررسی می‌ کند. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «نقد سینما» با یک پرونده و یک گفت و گوی ویژه دیگر این هفته میهمان خانه‌ های مخاطبان خواهد شد. در […]

برنامه «نقد سینما» این هفته جمعه دوم آبان، به بهانه اکران آنلاین سینمایی «روز های نارنجی» این فیلم را نقد و بررسی می‌ کند.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «نقد سینما» با یک پرونده و یک گفت و گوی ویژه دیگر این هفته میهمان خانه‌ های مخاطبان خواهد شد.
در بخش ابتدایی برنامه با میزبانی امیررضا مافی و به بهانه اکران آنلاین فیلم سینمایی «روزهای نارنجی»، با آرش خوشخو و علی فرهمند منتقدان سینما درباره این فیلم بحث و گفت و گو می‌شود.
گفت و گوی ویژه این قسمت از «نقد سینما» با حضور بهروز افخمی، نویسنده و کارگردان کهنه کار سینمای ایران روی آنتن می رود. افخمی در گفت و گو با امیر رضا مافی و آرش خوشخو بخشی از ویژگی‌ها و شرایط بازیگری و انتخاب بازیگر در سینمای ایران را بررسی و همچنین در بخش هایی از این گفت و گو تجربیاتش از کار با بازیگران جوان را مرور می‌کند.
در بخش بعدی، بهروز افخمی در ادامه مباحث خود درباره سینما و فیلمسازی، درباره تدوین و ویرایش در سینما و به طور کلی هنر صحبت خواهد کرد.
برنامه «نقد سینما» به تهیه‌ کنندگی یوسف بچاری، جمعه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج روی‌ آنتن می‌ رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار