رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
«جشنواره فیلم کودک ۳۳» از نگاه سینماخانه

حضور «والدین امانتی» در جشنواره فیلم کودک

به گزارش سینماخانه؛ فیلم «والدین امانتی» به کارگردانیحسین قناعت در سی و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به نمایش در آمد. «والدین امانتی»؛ ترکیبی از موسیقی و حضور چهره ها برای بیان یک موضوع مهم (محیط زیست) است که در کنار کاراکترهای نوجوان فیلم، تلفیق می شود تا مخاطب را با سوژه ی […]

به گزارش سینماخانه؛ فیلم «والدین امانتی» به کارگردانیحسین قناعت در سی و سومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به نمایش در آمد.

«والدین امانتی»؛ ترکیبی از موسیقی و حضور چهره ها برای بیان یک موضوع مهم (محیط زیست) است که در کنار کاراکترهای نوجوان فیلم، تلفیق می شود تا مخاطب را با سوژه ی خود همراه سازد.

به نظر می رسد این پرداخت شوخ و شنگ  و فانتزی وار تعمداً توسط فیلمنامه نویس و کارگردان به کار گرفته می شود تا با توجه به موضوع دستمایه فیلم، کارکردی تاثیر گذارتر بر مخاطبین و نیز ارائه پیام نهفته در اثر که نوعی آگاهی بخشی در خصوص یکی از موضوعات مهم و درعین حال مغفول مانده زندگی امروز محسوب می گردد؛ باشد.

والدین امانتی بیشتر درباره خانواده ها است تا نوجوانان شان را جدی تر گرفته و فرصتی دوچندان در همزیستی و پرداختن به دغدغه هایشان را در بخش های مختلف زندگی لحاظ نمایند.

فیلمی که می توانست با انسجام بیشتری در فیلمنامه به اثری قابل تامل تر در رده این قبیل فیلم ها که کارکردی آموزشی نیز برایشان متصور است؛ تبدیل گردد.

سینماخانه / حمید عبدالحسینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار