رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

عوامل مستند مسابقه مهییج و جذاب «راهی شو» به زودی به دریاچه  شهدای خلیج فارس شهر تهران می روند و تمامی امکانات و تفریحات متنوع این دریاچه در اختیار شرکت کنندگان این مسابقه قرار خواهد گرفت. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ صادق شمسایی تهیه کننده مستند مسابقه راهی  شو که […]

عوامل مستند مسابقه مهییج و جذاب «راهی شو» به زودی به دریاچه  شهدای خلیج فارس شهر تهران می روند و تمامی امکانات و تفریحات متنوع این دریاچه در اختیار شرکت کنندگان این مسابقه قرار خواهد گرفت.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ صادق شمسایی تهیه کننده مستند مسابقه راهی  شو که پخش آن از اوایل آذر ماه در کنداکتور برنامه شبکه پنج قرار خواهد گرفت با بیان این مطلب گفت: این مسابقه با محوریت هوای پاک در فضای شهری تهران با حضور ورزشکاران و هنرمندان  در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید می شود و در هر قسمت از این مستند مسابقه،شاهد رقابتی جذاب و هیجان انگیز میان گروه های شرکت کننده  هنرمندان و ورزشکاران خواهیم بود که سه شرکت کننده در این بخش حضور دارند که بعد از گذشت مراحل متعدد مسابقه ، جواز شرکت در مرحله ی بعد را کسب خواهند کرد.
وی ادامه داد: از ویژگی های خاص این مستند مسابقه می توان به طی کردن مسافت هایی با آیتم های طراحی شده با دوچرخه و موتورهای شارژی در فضاهای مختلف شهر تهران اشاره کرد.
ارشا اقدسی کارشناس _بازیگر این مسابقه این بار در فضایی متفاوت و با اجرایی مهیج جلوی دوربین راهی شو می رود.
راه های ارتباطی با برنامه ی راهی شو در فضای مجازی با نام @rahishowtv5 در دسترس می باشد.
مستندمسابقه «راهی شو»، کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما، به تهیه کنندگی صادق شمسایی و کارگردانی سجاد مشحون، که از اول آذرماه، از شبکه پنج سیما پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار