رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«بندر بند» در جشنواره فیلم‌های آسیایی هنگ‌کنگ به نمایش در می‌آید. فیلم «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت و به تهیه‌کنندگی او و مهشید آهنگرانی فراهانی و پخش بین المللی شرکت ایریماژ، پس از نمایش در جشنواره‌های تورنتو، زوریخ، میل ولی و بسفر در بخش «جوانیِ کوفته» در هفدهمین جشنواره فیلم‌های آسیایی هنگ کنگ به […]

«بندر بند» در جشنواره فیلم‌های آسیایی هنگ‌کنگ به نمایش در می‌آید.
فیلم «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت و به تهیه‌کنندگی او و مهشید آهنگرانی فراهانی و پخش بین المللی شرکت ایریماژ، پس از نمایش در جشنواره‌های تورنتو، زوریخ، میل ولی و بسفر در بخش «جوانیِ کوفته» در هفدهمین جشنواره فیلم‌های آسیایی هنگ کنگ به روی پرده می‌رود.
در این دوره، این رویداد سینمایی که از ۱۳ آبان تا ۲ آذر سال جاری برگزار می‌شود، ۵۳ فیلم از ۱۶ کشور آسیایی در ۱۱ بخش برگزیده شده‌اند که سهم سینمای ایران جدا از «بندر بند»، دو فیلم «شیطان وجود ندارد» ساخته محمد رسول‌اف (به پخش‌کنندگی شرکت فیلمز بوتیک) و «کشتارگاه» ساخته‌ی عباس امینی (به پخش‌کنندگی شرکت ایریماژ) در بخش «شعفِ سینماگران» است. «بندربند» را رضا کولغانى، امیر حسین طاهرى ، مهلا موسوى و پگاه اهنگرانى بازی کرده‌اند و گروه نویسندگان، طراحان و تولیداین فیلم عبارت‌اند از:
فیلمنامه: منیژه حکمت / مصطفی زندی
کارگردان هنرى: فرهاد فزونى
مدیرفیلمبرداری: سجاد آورند
تدوین: نوید توحیدی
موسیقی متن: فرشاد فزونی
طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی
طراح صحنه و گرافیک: فرهاد فزونى
طراح لباس: ندا نصر
صدابردار: محمد حسین کاوه
مدیرتولید: جعفر عروجی
جانشین تولید: داریوش حکمت
پشتیبانی تولید: افروز شادکی
محصول بامداد فیلم و کپ فیلم

منبع: بانی فیلم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار