رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 13 May

دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی مجوز برگزاری برای چهاردهمین دوره جشنواره ملی” فیلم کوتاه رضوی ” و یازدهمین دوره جشنواره بین المللی “فیلم عمار” را صادرکرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان […]

دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی مجوز برگزاری برای چهاردهمین دوره جشنواره ملی” فیلم کوتاه رضوی ” و یازدهمین دوره جشنواره بین المللی “فیلم عمار” را صادرکرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری برای برای س چهاردهمین دوره جشنواره ملی” فیلم کوتاه رضوی ” از تاریخ ۴ تا۷ اسفند ۹۹در شهرگرگان و به دبیری عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد ا سلامی استان گلستان با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش آثار دیداری، شنیداری موافقت کرد.

همچنین دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری یازدهمین دوره جشنواره بین المللی “فیلم عمار” از تاریخ ۹ تا۲۰ دی۹۹ در شهر تهران و به دبیری نادر طالب زاده با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش آثار دیداری، شنیداری موافقت کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار