رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

فیلمبرداری فصل سوم سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در تهران با حفظ پروتکل‌های بهداشتی  ادامه دارد. به نقل از روابط عمومی سریال، فیلمبرداری فصل سوم سریال نون خ از اواسط مهرماه در تهران آغاز شده و همچنان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد. هر روز قبل از آغاز فیلمبرداری عوامل و بازیگران […]

فیلمبرداری فصل سوم سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در تهران با حفظ پروتکل‌های بهداشتی  ادامه دارد.

به نقل از روابط عمومی سریال، فیلمبرداری فصل سوم سریال نون خ از اواسط مهرماه در تهران آغاز شده و همچنان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

هر روز قبل از آغاز فیلمبرداری عوامل و بازیگران با حضور پزشک و با دستگاه‌های پزشکی تب و میزان اکسیژن خون آنها  بررسی می شود و همچنین همه عوامل پشت دوربین باید در هنگام حضور در لوکیشن  از ماسک استفاده کنند. تاکنون ۲۵ درصد از سریال تصویر برداری شده است.

سعید آقاخانی، اکبر عبدی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال هستند.

فصل سوم سریال نون.خ در۱۶ قسمت برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما ساخته می‌شود.

این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی در حال تولید است.

ن. خ مخفف نقش سعید آقاخانی در این سریال (نورالدین خانزاده) است که در فصل نخست داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز داشت به طوری که نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) صاحب یک کارگاه فرآوری تخمهٔ آفتاب‌گردان بود. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمه آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند. در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته‌است و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند. نورالدین هم طی گفتگوهای متفاوت با اطرافیان میرزایی متوجه می‌شود که او در اواخر زندگی‌اش آه در بساط نداشته‌است و …

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار