رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ «گورکن» در ادامه نمایش جهانی خود، این بار در بخش مسابقه “پانزدهمین جشنواره فیلم همیلتون کانادا” به روی پرده می‌رود. فیلم سینمایی «گورکن» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و به تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، این بار در ادامه حضور بین‌المللی خود در بخش اصلی “پانزدهمین جشنواره […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ «گورکن» در ادامه نمایش جهانی خود، این بار در بخش مسابقه “پانزدهمین جشنواره فیلم همیلتون کانادا” به روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «گورکن» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و به تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، این بار در ادامه حضور بین‌المللی خود در بخش اصلی “پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم همیلتون کانادا” به نمایش درمی‌آید.

«گورکن» امروز نیز در بخش مسابقه‌ «سیزدهمین جشنواره‌ فیلم‌های آسیایی فیلادلفیا» و هفته‌ آینده نیز در چند نوبت در بخش اصلی «دهمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم ویاوگای آمریکا» به نمایش در خواهد آمد. در این فیلم بازیگرانی همچون ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار