رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

این هفته فیلم سینمایی «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی از شبکه آی فیلم پخش می شود. فیلم آخر هفته آی‌فیلم، این بار «سرخ‌پوست» با بازی درخشان نوید محمدزاده است که پنجشنبه ۲۲ آبان روی آنتن کانال فارسی این شبکه می‌رود. «سرخ‌پوست» به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی که در سال ۱۳۹۷ تولید شد و به […]

این هفته فیلم سینمایی «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی از شبکه آی فیلم پخش می شود.

فیلم آخر هفته آی‌فیلم، این بار «سرخ‌پوست» با بازی درخشان نوید محمدزاده است که پنجشنبه ۲۲ آبان روی آنتن کانال فارسی این شبکه می‌رود.

«سرخ‌پوست» به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی که در سال ۱۳۹۷ تولید شد و به سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر راه یافت، فیلم آخر هفته کانال فارسی خواهد بود.

این فیلم با نامزدی در هشت رشته این جشنواره، توانست سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیئت داوران را به خود اختصاص دهد.

«سرخ‌پوست» روایت ماجرای یک روز در یکی از زندان‌های جنوب کشور در سال ۱۳۴۷ است. این زندان قدیمی به‌دلیل مجاورت با فرودگاه تازه‌تأسیس شهر در حال تخلیه است. رییس زندان، نعمت جاهد با بازی متفاوت نوید محمدزاده، مشغول انتقال زندانیان به زندان جدید در کمال آرامش و نظم است که ناگهان متوجه گم‌شدن یک زندانی به نام احمد سرخپوست می‌شود. جاهد از مددکار زندان با بازی پریناز ایزدیار می‌خواهد که به وی کمک کند.

علاوه بر نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و مانی حقیقی دراین فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

ببینندگان آی‌فیلم در سراسر کشور می‌توانند پنجشنبه شب ساعت ۲۲:۰۰ پای تماشای این فیلم سینمایی بنشینند. بازپخش آن نیز روز جمعه در ساعت‌های ۶ صبح و ۲ بعدازظهر خواهد بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار