رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آرزوی زیبا» اثری از علی قوی تن که پیش از شیوع ویروس کرونا در آبان‌ماه سال گذشته آغاز  شده و دچار یک وقفه کرونایی شده بود و باز در خردادماه امسال با رعایت پروتکل‌ها از سر گرفته شد، اکنون به پایان رسیده است و در مرحله ساخت موسیقی توسط صبا صمیمی قرار دارد. ساخت موسیقی توسط […]

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آرزوی زیبا» اثری از علی قوی تن که پیش از شیوع ویروس کرونا در آبان‌ماه سال گذشته آغاز  شده و دچار یک وقفه کرونایی شده بود و باز در خردادماه امسال با رعایت پروتکل‌ها از سر گرفته شد، اکنون به پایان رسیده است و در مرحله ساخت موسیقی توسط صبا صمیمی قرار دارد.

ساخت موسیقی توسط صمیمی و صداگذاری کار که توسط بهروز شهامت انجام می‌شود تا یک ماه دیگر به پایان خواهد رسید و پس از آن وارد مراحل رنگ‌بندی و عملیات لابراتواری می شود.

این فیلم سینمایی در آبان‌ماه سال گذشته کار تولید خود را آغاز کرده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا پس گذراندن ۳۵ درصد از فیلمبرداری متوقف شد و بعد از آن در خردادماه سال جاری از سر گرفته شد.

داستان فیلم سینمایی «آرزوی زیبا» درباره چند کودک و نوجوان است که تصمیم می‌گیرند آرزوی یک دختر جوان را برآورده کنند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده: علی قوی تن، مدیر فیلمبرداری: شهاب نوروزیان، طراح و ترکیب صدا: بهروز شهامت، آهنگساز: صبا صمیمی، طراح چهره‌پردازی: رحیم مهدیخانی، اجرای چهره‌پردازی: ندا مقدم‌منش، مجری طرح و دستیار اول کارگردان: حامد قوی تن، امور تولید: یوسف احمدی، مسلم اختری، مهدی ریاضیان، دستیار صدابرداری: هادی هاشمی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: الهام خراسانی.

هدا مقدم، امیرمحمد رحمانی، متین نظری، محمدحسین حلاج‌مفرد، یوسف احمدی، هادی هاشمی، محمد اختری، مسلم اختری، علی مقدم، سجاد شتوی، علی منوری، شکیبا حلاج‌مفرد، ترنم هاشمی‌مقدم، کیانا ریاضیان، عرفان زرگرزاده، حنانه جعفری، ستایش مداح، ریحانه پوران، اشکان اعتمادحسینی، علیرضا فاطمیان، عارف زرگرزاده، امیررضا شکرریز، هادی کریمی، آناهید همایی، مهدی دستار، ریحانه ناظمی، امیرحسین ناظمی، مهدی صباغیان، آرشام زارع، هستی صباغیان، محمدمهدی کریمی، فاطمه عباسدوست، سنا کریمی، محسن عباسی، ابوالفضل فاطمیان، مریم عباسی، ریحانه ناظمی و امیرحسین مداح، بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار