رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
صالحی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

تمامی فعالیت‌های هنری تعطیل است

وزیر ارشاد گفت: در دو هفته آینده تمامی فعالیت‌های غیرضروری به جز مشاغل گروه یک، تماما تعطیل هستند که مجموعه فعالیت‌های هنری و سینمایی که جزو مشاغل گروه ۳ هستند، تعطیل خواهند بود. ظهر روز چهارشنبه، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به […]

وزیر ارشاد گفت: در دو هفته آینده تمامی فعالیت‌های غیرضروری به جز مشاغل گروه یک، تماما تعطیل هستند که مجموعه فعالیت‌های هنری و سینمایی که جزو مشاغل گروه ۳ هستند، تعطیل خواهند بود.

ظهر روز چهارشنبه، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی چاپخانه‌ها و وضعیت رسانه‌های مکتوب، اظهار کرد: در محدودیت‌های دو هفته آینده، چاپخانه‌ها جزو گروه یک حساب شدند بنابراین فعالیت خودشان را خواهند داشت و طبیعتا روزنامه‌ها و کار‌هایی که با حوزه چاپ سروکار دارند مشکلی نخواهند داشت.

صالحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امکان برگزاری کنسرت‌ها قبل از ساعت ۱۸ وجود دارد؟، گفت: در دو هفته آینده کلیه فعالیت‌های غیرضروری به جز مشاغل گروه یک، تماما تعطیل هستند که مجموعه فعالیت‌های هنری و سینمایی که جزو مشاغل گروه ۳ هستند، تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: سالن‌های هنری و موسیقی بر مبنای اینکه فاصله های‌شان را به صورت ۵۰ درصد ترتیب دهند، مجاز به فعالیت بودند، اما این به قبل از محدودیت‌های جدید مربوط می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار