رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی سعید بشیری در ادامه حضور در جشنواره‌های جهانی، در بخش مسابقه دو جشنواره سنگاپور و سابوِرسیو کرواسی حضور دارد. سی‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سنگاپور از تاریخ ۶ تا ۱۶ آذر ماه در کشور سنگاپور برگزار می شود و فیلم سینمایی «دشت خاموش » در  […]

فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی سعید بشیری در ادامه حضور در جشنواره‌های جهانی، در بخش مسابقه دو جشنواره سنگاپور و سابوِرسیو کرواسی حضور دارد.

سی‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سنگاپور از تاریخ ۶ تا ۱۶ آذر ماه در کشور سنگاپور برگزار می شود و فیلم سینمایی «دشت خاموش » در  بخش رقابتی سینمای آسیا که مختص فیلم‌های اول و دوم کارگردانان است، حضور دارد.

هفت فیلم در این بخش از کشورهای ایران، سنگاپور، مالزی، هند، چین، گرجستان و ژاپن برای کسب جایزه بهترین فیلم به رقابت می‌پردازند. جشنواره سنگاپور به علت شیوع بیماری کرونا بدون حضور مهمانان خارجی برگزار خواهد شد و بعد از نمایش فیلم جلسه پرسش و پاسخ با کارگردان به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سابوِرسیو (Subversive) نیز از تاریخ ۹ تا ۱۵ آذر در شهر زاگرب پایتخت کرواسی برگزار می‌شود و ساخته احمد بهرامی در بخش رقابتی جشنواره برای دریافت جایزه بهترین فیلم با دیگر فیلم های پذیرفته شده رقابت می‌کند. بخش‌های رقابتی این جشنواره شامل دو بخش مسابقه فیلم‌های سینمایی و مسابقه فیلم‌های مستند است.

«دشت خاموش» پیش از این در جشنواره‌های ونیز، اکنون خاورمیانه در فلورانس، وایادولید اسپانیا، توکیو، استکهلم و شب‌های سیاه تالین حضور داشته و جایزه بهترین فیلم بخش افق‎‌های جشنواره ونیز و جایزه فیپرشی (انجمن منتقدان بین‌المللی) را دریافت کرده است.

پخش بین‌المللی «دشت خاموش» بر عهده شرکت پرشیا فیلم با مدیریت علی قاسمی است.

منبع: هنر و تجربه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار