رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

در پی درگذشت صاحب حنجره طلایی «چنگیز جلیلوند» دوبلور باسابقه و توانای سینما و تلویزیون ، شبکه نمایش یاد این هنرمند کشورمان را گرامی می دارد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، در پی درگذشت صاحب حنجره طلایی «چنگیز جلیلوند» دوبلور باسابقه و توانای سینما و تلویزیون ، شبکه نمایش […]

در پی درگذشت صاحب حنجره طلایی «چنگیز جلیلوند» دوبلور باسابقه و توانای سینما و تلویزیون ، شبکه نمایش یاد این هنرمند کشورمان را گرامی می دارد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، در پی درگذشت صاحب حنجره طلایی «چنگیز جلیلوند» دوبلور باسابقه و توانای سینما و تلویزیون ، شبکه نمایش یاد این هنرمند کشورمان را گرامی می دارد.

این شبکه ویژه برنامه اختصاصی “سینما و دوبله” که در شبکه نمایش تولید شده است را با اجرای منوچهر والی زاده در دو قسمت که به مرور فعالیت های هنری این صداپیشه خواهد پرداخت را امشب دوشنبه ۳ اذر ماه ساعت ۲۲:۱۵ و فردا شب سه شنبه ۴اذرماه ساعت۲۲ به روی آنتن می برد.

همچنین فیلم های سینمایی اسنیکرز و جوزی ولز که با دوبله این هنرمند انجام شده را به ترتیب سه شنبه۴آذرماه ساعت ۲۱ و جمعه ۷آذرماه ساعت یک بامداد پخش می کند.

جلیلوند در فیلم سینمایی اسنیکرز به جای شخصیت رابرت ردفورد و در فیلم سینمایی جوزی ولز به جای شخصیت کلینت ایستوود گویندگی کرده است.

چنگیز جلیلوند دوم آذرماه به علت ابتلا به ویروس کرونا چشم از جهان فرو بست.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار