رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

سینما آفریقای تهران ضمن تحویل به حوزه هنری، در اولویت فاز دوم طرح توسعه سینماهای حوزه هنری قرار گرفت و قرار شد تا به سینمایی با ۱۰ سالن تبدیل شود. «سید مصطفی حسینی»، مدیرعامل مؤسسه «بهمن سبز»، با اعلام خبر واگذاری «سینما آفریقا» تهران به حوزه هنری گفت: پیرو ابلاغیه دفتر مقام معظم رهبری مبنی […]

سینما آفریقای تهران ضمن تحویل به حوزه هنری، در اولویت فاز دوم طرح توسعه سینماهای حوزه هنری قرار گرفت و قرار شد تا به سینمایی با ۱۰ سالن تبدیل شود.

«سید مصطفی حسینی»، مدیرعامل مؤسسه «بهمن سبز»، با اعلام خبر واگذاری «سینما آفریقا» تهران به حوزه هنری گفت: پیرو ابلاغیه دفتر مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری سینماهای تحت پوشش بنیاد مستضعفان به حوزه هنری و پیگیری‌های انجام شده، سرانجام امروز دوشنبه ۳ آذرماه این سینما رسماً تحویل مؤسسه «بهمن سبز» شد تا به زودی به پردیس مجهز چندسالنه تبدیل گردد.

وی افزود: مؤسسه «بهمن سبز» در راستای طرح تحول سینماهای حوزه هنری در سراسر کشور، به زودی پروژه بازسازی و توسعه این سینمای باسابقه و ماندگار ایران را طراحی و آغاز خواهد کرد.

حسینی درباره جزئیات این طرح گفت: در این طرح، «سینما آفریقا» به پردیس مجهزی با بیش از ۱۰ سالن نمایش شامل کافه سینمای روباز، سالن ویژه کودک، سالن سینمای ۳D، سالن VIP و استودیوهای تخصصی با برخورداری از استانداردهای روز دنیا تبدیل و وارد چرخه اکران خواهد شد.

این مدیر سینمایی بیان داشت: حفظ، احیا و بازگشت دوباره سینماهای خاطره‌انگیز و ماندگار به چرخه فرهنگ و هنر، از اهداف اصلی مؤسسه «بهمن سبز» در طرح تحول سینماها است که پیش از این با بازسازی و توسعه سینماهایی نظیر پردیس سینمایی «ساحل» و «چهارباغ» اصفهان، پردیس سینمایی «عصرجدید» گرگان، پردیس سینمایی «بهمن» شهرکرد، پردیس سینمایی «بهمن» تهران، پردیس سینمایی «اکسین» اهواز و… رخ داده است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار