رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • سه شنبه 18 آذر 1399 - 11:38
  • کد خبر : 56994
  • تئاتر
  • چاپ خبر : رضا فیاضی: باورم نمی‌شد ترامپ شوم!

رضا فیاضی که به تازگی نقش دونالد ترامپ را در فیلم‌تئاتر «من ترامپ نیستم» بازی کرده است، می‌گوید: خودم هم باورم نمی‌شد نقش ترامپ را بازی کنم. این بازیگر در گفتگو با ایسنا از تجربه بازی در نقش ترامپ می‌گوید و امیدوار است فضایی فراهم شود که این فیلم تئاتر در ایران نیز دیده شود. […]

رضا فیاضی که به تازگی نقش دونالد ترامپ را در فیلم‌تئاتر «من ترامپ نیستم» بازی کرده است، می‌گوید: خودم هم باورم نمی‌شد نقش ترامپ را بازی کنم.

این بازیگر در گفتگو با ایسنا از تجربه بازی در نقش ترامپ می‌گوید و امیدوار است فضایی فراهم شود که این فیلم تئاتر در ایران نیز دیده شود.

فیاضی می‌گوید: وقتی این نقش پیشنهاد شد، جا خوردم و خیلی شگفت‌زده شدم. باورم نمی‌شد چهره‌ام به ترامپ نزدیک باشد ولی بعد از اینکه با چند تن از دوستان صحبت کردم و تست گریم را دیدم، برای خودم هم جالب شد.

او اضافه می‌کند: نقش‌های خارجی زیادی بازی کرده‌ام؛ کارکترهای انگلیسی و امریکایی ، روس، فرانسوی ولی مسلما نقش ترامپ برایم هیجان زیادی داشت و برای بچه‌های گروه هم جنبه سرگرمی پیدا کرده بود.

فیاضی درباره این پروژه که فیلم‌تئاتری بین‌المللی است و پخش آن به تازگی از طریق آمازون آغاز شده است، می‌گوید: این تجربه برایم جذاب و خوشحال‌کننده بود. امیدوارم بازخورد خوبی هم داشته باشد. اصولا هنر بچه‌های ما باید زودتر و بیشتر از این در عرصه جهانی دیده می‌شد.

او خاطرنشان می‌کند: این نمایش به زبان انگلیسی ضبط شده و همه بازیگران به این زبان سخن می‌گویند به جز من که حجم دیالوگ‌هایم خیلی زیاد است . به همین دلیل من فارسی صحبت کرده‌ام و دوستی به جای من دوبله کرده است که البته صدای ایشان به صدای من نزدیک است.

این بازیگر درباره سختی‌های این شکل کار هم توضیح می‌دهد: هرچند تجربه شیرینی بود ولی دشواری‌های خاص خود را هم داشت چون بازیگران دیگر انگلیسی صحبت می‌کردند و واکنش نشان دادن به سخنان آنان برای من قدری سخت بود اما برای خودم نشانه گذاری کرده بودم و با تسلطی که به کار پیدا کردم، توانستم بر این سختی چیره شوم.

فیاضی درباره اکران این تئاتر در ایران می‌گوید: هنوز برنامه اکران این فیلم تئاتر در ایران مشخص نیست ولی امیدوارم نمایش در داخل کشور هم دیده شود.

لازم به یادآوری است پخش فیلم‌تئاتر «من ترامپ نیستم!» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا خرّم در ویدیو پرایم آمازون به تازگی آغاز شده است.

پخش این اثر ابتدا در انگلیس و آمریکا آغاز شد و به تدریج در کشورهای دیگر صورت خواهد گرفت. این فیلم‌تئاتر که در ژانر کمدی سیاه توسط علی محمدرحیمی نوشته شده و بهزاد صدیقی آن را دراماتورژی کرده، اولین فیلم‌تئاتر ایرانی است که به زبان انگلیسی تولید و پخش جهانی شده است.

سیروس کهوری نژاد، سروش طاهری، وحید آقاپور و شهروز دل‌افکار دیگر نقش‌های این فیلم تئاتر را ایفا کرده‌اند.

داستان فیلم‌تئاتر «من ترامپ نیستم!» درباره‌ی شخصیت ترامپ، رئیس جمهور آمریکاست که در آستانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ کشورش در رقابت با جو بایدن فشار بسیاری را تحمل می‌کند. او برای رهایی از این فشار روحی به هم‌راه یک شیشه‌ی مشروب، به سونای خشک خود در برج ترامپ پناه می‌برد. هیچ‌کس باور نمی‌کند که او مشروب بنوشد اما …

رضا فیاضی در سریال «خوش‌برگ» بازی دارد که از شبکه امید پخش خواهد شد و ماجراهای آن در رستورانی اتفاق می‌افتد که به جای غذا، کتاب سرو می‌کند و درواقع برنامه معرفی کتاب است.

بازی در سریال‌های «دادزن» و «سایه‌ها» دیگر فعالیت‌های این بازیگر  به شمار می‌آید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار