رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سریال «سیاوش» به کارگردانی سروش محمدزاده برای پخش با پلتفرم نماوا به صورت اختصاصی قرارداد بست. بعد از پایان فیلمبرداری سریال «سیاوش» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مهدی یاری، این سریال برای پخش، با پلتفرم نماوا به صورت اختصاصی قرارداد بست. «سیاوش» که مجری طرح آن صادق یاری‌ است، یک سریال متفاوت با داستانی اجتماعی است که در آن میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، […]

سریال «سیاوش» به کارگردانی سروش محمدزاده برای پخش با پلتفرم نماوا به صورت اختصاصی قرارداد بست.

بعد از پایان فیلمبرداری سریال «سیاوش» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مهدی یاری، این سریال برای پخش، با پلتفرم نماوا به صورت اختصاصی قرارداد بست.

«سیاوش» که مجری طرح آن صادق یاری‌ است، یک سریال متفاوت با داستانی اجتماعی است که در آن میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، علیرضا جعفری، مهدی حسینی‌نیا، سوگل خلیق، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، محمد ولی‌زادگان، مهدخت مولایی، علی عامل هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری، رضا هاشمی و مجید صالحی حضور دارند.

میلاد کی‌مرام بعد از حضور در سریال «ممنوعه» برای بار دوم در یک سریال برای پخش در شبکه خانگی نقش‌آفرینی کرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های سریال«سیاوش» نقش متفاوت مجید صالحی است. این بازیگر که تاکنون نقش‌های کمدی بازی کرده این‌بار در «سیاوش» با گریمی متفاوت و با نقشی کاملا جدی جلوی دوربین رفته است.

با پیوستن «سیاوش» به نماوا، این چهارمین محتوایی است که پخش انحصاری آن از طریق پلتفرم نماوا خواهد بود.

پیش از این پخش «همرفیق» و سریال‌های «قورباغه» و «گیسو» نیز از نماوا قطعی شده بود.

تاریخ دقیق انتشار سریال «سیاوش» به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار