رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی بهترین فیلم جشنواره سالنتوی ایتالیا شد. فیلم سینمایی «بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی بهترین فیلم جشنواره سالنتوی ایتالیا شد و روزبه رایگا مدیر فیلم برداری این فیلم سینمایی جایزه ی بهترین فیلم برداری را از آن خود کرد. این جشنواره که هفدهمین سال برگزاری خود را […]

«بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی بهترین فیلم جشنواره سالنتوی ایتالیا شد.

فیلم سینمایی «بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی بهترین فیلم جشنواره سالنتوی ایتالیا شد و روزبه رایگا مدیر فیلم برداری این فیلم سینمایی جایزه ی بهترین فیلم برداری را از آن خود کرد.

این جشنواره که هفدهمین سال برگزاری خود را پشت سرمیگذارد از جشنواره های معتبر و‌قدیمی  در ایتالیا و اروپا است.

مینا وحید، تیرداد کیایی و ‌با معرفی مهدی حسینی بازیگران اصلی و نیلوفر پارسا، بابک قادری، رضا بادامچی و بازیگر خردسال نادیا نجفی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پخش بین المللی این فیلم برعهده شرکت فرانسویraft films است.

پیش‌تر این فیلم با نام انگلیسی one night in tehran

با شرکت در جشنواره‌های دیگری چون «میلستون»، «کویین پالم» و «وایت کورن»، «فیلم‌های آسیایی لس‌آنجلس»، «دیرکتورکات»، «پاپی جاسپر»، «روزاریتو»، «اونتاریو»، «بدفورد» ، «آلترچائو» و … با واکنش مثبت داوران، منتقدان و مخاطبان‌ روبرو شده بود. این فیلم تا کنون ۱۴ جایزه و انتخاب (selections) در جشنواره‌های مختلف داشته است.

بعد از تو به تهیه کنندگی محمد احمدی تولید شده است.

از جمله دیگر عوامل فیلم روزبه رایگا مدیر فیلمبرداری ،کارن همایونفر آهنگساز،علیرضا علویان صداگذاری ،امیر شاهوردی مدیریت صدابرداری،حسن روح پروری طراح صحنه ، امید گلزاده طراح گریم و مدیریت هنری بهرام دهقانی هستند. این فیلم برای اکران آماده می شود. مجری طرح این پروژه دکتر یاسر بختیاری است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار