رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

«انبار» برنده جایزه  «بهترین فیلم» جشنواره بین‌المللی از حشنواره فیلم کوتاه «ایتالیا»(La dole vita cine roma) شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فیلم کوتاه «انبار» به کارگردانی حسین ترک‌جوش و تهیه‌کنندگی مشترک سمیه کاری و حسین ترک‌جوش برنده بهترین جایزه از بخش «بهترین فیلم» جشنواره بین المللی La dolce vita cine […]

«انبار» برنده جایزه  «بهترین فیلم» جشنواره بین‌المللی از حشنواره فیلم کوتاه «ایتالیا»(La dole vita cine roma) شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فیلم کوتاه «انبار» به کارگردانی حسین ترک‌جوش و تهیه‌کنندگی مشترک سمیه کاری و حسین ترک‌جوش برنده بهترین جایزه از بخش «بهترین فیلم» جشنواره بین المللی La dolce vita cine roma ایتالیا شد.

«انبار» در حوزه اجتماعی و با محوریت یک اتفاق در انبار ضایعات کاغذ است که با ورود پلیس یک سری قضاوت‌ها صورت می‌گیرد که باعث چالش فیلم می‌شود.

این فیلم کوتاه پنجمین تجربه کارگردانی حسین ترک‌جوش و حاصل نویسندگی مشترک او با شیما اسماعیلی است.

فیلم «انبار» تاکنون در فستیوال های بین‌المللی نوکو ۲۰۲۰ نیویورک، گیمفا برزیل و توایلایت توکیو حضور داشته است که این جایزه سومین جایزه آن به شمار می رود.

پیش از این جایزه بهترین بازیگر فیلم کوتاه جشنواره بین المللی “گیمفا” برزیل به هامون سیدی و جایزه بهترین فیلم کوتاه  از جشنواره های گیمفا برزیل و جشنواره توایلایت توکیو (twilight tokyo film ) به حسین ترک جوش کارگردان فیلم کوتاه انبار تعلق گرفته است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار