رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

دو فیلم سینمایی «اسپاگتی در ۸ دقیقه » و «مومیایی۳» به مناسبت شب یلدا، شنبه و یکشنبه از شبکه آی‌ فیلم فارسی پخش می‌ شود. به گزارش سینماخانه به نقل  از روابط عمومی رسانه ملی، در حالی که شب یلدای امسال متفاوت از سال‌ های گذشته سپری خواهد شد، آی‌ فیلم در نظر دارد مخاطبانش […]

دو فیلم سینمایی «اسپاگتی در ۸ دقیقه » و «مومیایی۳» به مناسبت شب یلدا، شنبه و یکشنبه از شبکه آی‌ فیلم فارسی پخش می‌ شود.

به گزارش سینماخانه به نقل  از روابط عمومی رسانه ملی، در حالی که شب یلدای امسال متفاوت از سال‌ های گذشته سپری خواهد شد، آی‌ فیلم در نظر دارد مخاطبانش را به تماشای دو فیلم سینمایی میهمان کند.
فیلم سینمایی «اسپاگتی در ۸ دقیقه» به کارگردانی رامبد جوان، شنبه ۲۹ آذر ساعت ۲۲ پخش می‌ شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تکتای شش ساله با پدرش پدرام زندگی می‌ کند. در همسایگی آن‌ها مادر و پسری به نام‌ های گلشید و مانی زندگی می‌ کنند. درگیر شدن گلشید و مانی با یک ماجرای کلاهبرداری این دو خانواده را به یکدیگر پیوند می‌ دهد.
آتیلا پسیانی، سارا خوئینی‌ ها، رامبد جوان، مریم کاویانی، محسن قاضی‌ مرادی، محمود بهرامی و افسانه چهره‌ آزاد بازیگران اصلی این فیلم هستند.
همچنین، فیلم سینمایی «مومیایی۳» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا هنرمند و با بازی پرویز پرستویی، رامبد جوان، مهتاب کرامتی، فتحعلی اویسی، رضا ژیان و سیروس ابراهیم‌ زاده یکشنبه شب روی آنتن می رود.
در این فیلم می‌ بینید: سروان قربانی، افسری وظیفه‌ شناس است که کارش را به خوبی و با صداقت تمام انجام می‌ دهد. او که باید هرچه زودتر کلانتری محل خدمتش را به مالک اصلی اش تحویل دهد، به او اطمینان می‌ دهد که قصد تخلیه کلانتری را دارد اما هیچ‌کس حاضر نیست ملکش را به کلانتری اجاره دهد. در این میان سروان قربانی در ماجرای سرقت یک مومیایی نیز گرفتار می‌ شود و…
«مومیایی ۳» یکشنبه ۳۰ آذر ساعت ۲۲ روی آنتن می‌ رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار